وزیر کشور خبر داد:

راز موفقیت ایجاد روحیه اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان است

وزیر کشور گفت: مهم‌ترین راز موفقیت، ایجاد روحیه، همبستگی و اتحاد میان مردم و مسئولان است.
تصویر راز موفقیت ایجاد روحیه اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان است

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی امروز در‌حاشیه ادامه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز اظهار داشت: بهره‌برداری از 350 پروژه با اعتباری افزون بر 350 هزار میلیارد تومان در یک مقطع از سوی شهرداری و‌شورای اسلامی‌کلانشهر شیراز‌ نشان از تلاش کارکنان‌ زحمتکش این نهاد مردمی است.

وی خاطر‌ نشان‌ کرد: آغاز عملیات اجرایی مترو از شیراز به شهر صدرا، ایجاد خط اتوبوسرانی برای دانشجویان، توجه به مناطق محروم و کم برخوردار، شیراز را به دلیل مؤلفه‌های فرهنگی، تاریخی به شهر ادب‌پرور و جنت طراز تبدیل کرده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر مسئولان در خدمت رفع نیازها باشندو آحاد جامعه برای رفع مشکلات ایده دهند و با اختصاص منابع از دولت بسیاری از معضلات بر طرف می شود، تصریح کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و مشرکت جدی در پای صندوق‌های رأی بستر را برای رسیدن دولت به اهداف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی، سیاسی و احتماعی هموار می کند.

استاندار فارس در این آیین بیان داشت: رمز موفقیت استان فارس وحدت، دوستی و صمیمیت بین مردم و مسئولان استان است و در این راستا شهدا حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حضور مردم را در عرصه‌های مختلف ایجاد می کند.

محمد هادی ایمانیه در مورد صلاحیت کانداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ابراز داشت: حضور نامزادهای انتخاباتی و تأئید صلاحیت آنان در تاریخ انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است.

شهردار شیراز در ادامه این آیین عمرانی اظهار داشت: شهرداری شیراز با 13 هزار پرسنل زحمتکش و با کمک و همکاری شورای اسلامی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و هیئت دولت مبنی بر ایجادامیدآفرینی در جامعه اسلامی، زمینه‌های زیر ساخت‌های شهری‌، عمرانی و نیز احداث خطوط ریلی، نوسازی، مرمت، بازسازی بافت‌های قدیمی، حمل و نقل شهری و دیگر پروژه‌های عمرانی گام‌های اساسی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز در حد بضاعت در خدمت شهروندان است،خاطر نشان کرد: در مرحله بیست وسوم بهره‌برداری طرح‌های عمرانی ایستگاه‌های رحمت، کراس اوور دولت، تکمیل توتل غربی فاز نخست خط 2 مترو، و افتتاح پل شماره 3 احمدبن موسی(ع) نواب، کمربندی و نیز همزمان آغاز عملیات و بهره‌برداری 384 پروژه‌ معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری شیراز با اعتباری افزون بر 44 هزارو 676 میلیارد تومان از جمله خدمات ارائه شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شیراز است.

عضو شورای اسلامی شیراز نیز در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز گفت: نیمی از جمعیت شیراز به دلیل مهمان نوازی این خطه از میهن اسلامیمان از استان‌های دیگر، حاشیه خلیج فارس و چند صد هزار نفر فصلی به این شهر مسافرت می کنند و برای خدمات رسانی نیاز به خطوط ریلی، قطار برقی و حمل و نقل و دیگر زیر ساخت‌های شهری بیش از گذشته احساس می شود.

رضا محمدیان ابراز داشت: افزایش فروش اوراق مشارکت و تأمین اعتبارات مالی علاوه بر کاهش نارضایتی مردم بستری مناسب برای رسیدن به اهداف عمرانی این کلانشهر فراهم می کند.

رییس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری شیراز در این آیین بهره‌برداری از خط مترو افزود: پل روگذر احمدبن موسی(ع) به طول 300 متر، عرض 7.3 متر و 10 دهانه با هدف تکمیل رینگ پیرامونی جنوب غرب و شمال، کاهش بار ترافیکی، ایمنی تردد شهرک‌های مجاور احداث شده است.

امیر یقطین اضافه کرد: احداث ایستگاه رحمت خط 2 مترو در قالب امکان تلفیق با سیستم‌های حمل و نقل عمومی محلی و نیز اتوبوس، تاکسی خطی به عنوان تغذیه کننده قطار شهری جهت دستیابی به توسعه پایدار با اعتباری بالغ بر 1030 میلیارد تومان از دیگر خدمات شورا و شهرداری است.

611560