زنجان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از اعمال نتیجه اجرای محدودیت‌ها طی ۱۰ تا ۱۴ روز آتی خبر داد و گفت: برای پشت سر گذاشتن موج چهارم بیماری باید این میزان رعایت پروتکل‌ها به بیش از ۹۰ درصد برسد اما اکنون رعایت پروتکل‌ها در استان نهایت به ۷۵ تا ۸۰ درصد می رسد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خبر داد:

افزایش116 درصدی پرداخت تسهیلات بانکی

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در استان زنجان معادل نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در انتهای سال ۹۷ بوده است، گفت: این عدد به ۱۲ هزار میلیارد تومان در انتهای سال 98 رسید و در پایان سال 99، حدود 1۱۶ درصد افزایش یافت به ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان خبر داد:

افزایش 2.5 برابری بودجه سازمان فرهنگی/ بدهی طلبکاران سازمان فرهنگی تسویه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه بودجه سازمان فرهنگی 2.5 برابر شده است، گفت: همه بدهی های پیشین سازمان پرداخت شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف و ضبط محموله 81 تنی ذرت غیرقابل مصرف

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۸۱ تن ذرت غیرقابل مصرف از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس در واکنش به اظهارات فرماندار خرمدره:

وزیر کشور پاسخگوی اظهارات توهین‌آمیز "فرماندار خرمدره" شود

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: وزیر کشور باید نسب به اظهارات نسنجیده فرماندار خرمدره در مجلس پاسخگو شود.


دبیر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان:

نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می شود

دبیر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز با محوریت جشنواره در حوزه دفاع مقدس و شهدا خبر داد.

یک کارشناس دینی عنوان کرد:

رمضان، آموزگاری که مشق عشق می کند

کارشناس دینی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای آموزش درس سبک زندگی اجتماعی و دینی است.

رژه تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، براساس دستورالعمل ابلاغی و با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت خودرویی برگزار شد.

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد:

باد و بارش پراکنده باران؛ میهمان زنجانی ها

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از وزش باد نسبتا شدید و بارش های پراکنده باران در این استان خبر داد.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش ابهر عنوان کرد:

فرایند هدایت تحصیلی با استعدادها و علایق همگام شود

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش ابهر از ضرورت انطباق آموزش با استعداد و علایق دانش آموزان خبر داد و گفت: این موضوع از مهم‌ترین توصیه‌ها به والدین در فرآیند هدایت تحصیلی فرزندان خود است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

بدهی و معوقات صاحبان مشاغل زخم خورده از کرونا استمهال می شود

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از اسنمهال بدهی و معوقات مشاغل آسیب دیده از کرونا بر اساس مصوبه جدید دولت خبر داد و گفت: این مصوبه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز به اجرا در می آید.

امام جمعه و استاندار زنجان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همواره با حفاظت از وحدت و هم‌افزایی ملی، نقش موثر در دفاع از کیان کشور داشته و دارد، گفت: این مهم با
با تکیه بر اصل خود اتکایی و خودباوری ممکن شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اعلام اینکه احتمال داده می‌شود بیماری کرونا در استان حداقل تا ۲ هفته دیگر با شدت ادامه داشته باشد، گفت: مواردی همچون اجرای پروتکل‌های بهداشتی، اعمال محدودیت‌ها با جدیت و مدیریت بیماران سرپایی در کاهش روند بیماری تاثیرگزار است.

آداب و اصول سحرخیزان چیست:

درست و غلط های روزه داری در ایام کرونایی

رمضان پس از گذشت بیش از 14 ماه از شیوع ویروس کرونا آمد و سفره رحمت خود را بر روی بندگان گشود این در حالی است که این ویروس در همچنان جولان می‌دهد و قربانی می گیرد، متخصصان به منظور جلوگیری از ابتلا، علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی بر ضرورت لحاظ کردن نکات تغذیه‌ای را به روزه داران تاکید می‌کنند.
رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان از تصویب فاز دوم طرح تولید فناورانه نانوحس‌گرهای حکاکی شده الکتروشیمیایی خبر داد و گفت: این موضوع توسط جهادگران این واحد در استان محقق شده است.
جلسه سوم محاکمه متهمان شهرداری پس از دو جلسه دادگاه غیرعلنی، در هفته جاری برگزاری خواهد شد اما مشخص نیست که این پرونده پیش از انتخابات شوراها بسته شود.


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان:

«طرح ضیافت» در راه است

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان گفت: طرح ضیافت در استان زنجان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان خبر داد:

فروش سهام مچ خرید را خواباند

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان از اختصاص ۴۲ درصد معاملات به خرید و ۵۸ درصد به فروش سهام طی هفته گذشته خبر داد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان عنوان کرد:

غربالگری بیش از 14000 خانوار در مقابله با کرونا

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از غربالگری بیش از 14 هزار و 70 خانوار زنجانی توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خبر داد.