دبیر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان:

نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می شود

دبیر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز با محوریت جشنواره در حوزه دفاع مقدس و شهدا خبر داد.

تصویر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، امیرمحمد خلیلی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تحت تاثیر قرار گرفته است.

دبیر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان با اشاره به اینکه با این وجود فرصت جایگزینی برای ادامه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی فراهم شده است، عنوان کرد: به همین منظور و در پیرامون برنامه راهیان نور نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می‌شود.

وی گفت: نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

خلیلی با اشاره به محوریت جشنواره در حوزه دفاع مقدس و شهدا بیان کرد: این جشنواره در هفت بخش از جمله هنرهای تجسمی، تئاتر، فیلم کوتاه، ادبیات، موسیقی و شعر برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه است، اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خواهد بود.

وی اضافه کرد: داوری و برگزاری اختتامیه این جشنواره از یکم تا ۱۳ خرداد ماه در یکی از دانشگاه استان زنجان برگزار خواهد شد.

خلیلی با اشاره به اینکه آثار برتر راهی مرحله ملی خواهند شد، ادامه داد: لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جوایر نقدی و غیر نقدی، عضویت در انجمن هنرهای دانشجویی، معرفی به جشنواره‏‌های ملی و حضور در کارگاه‌های آموزشی از جمله جوایز پیش‌بینی شده برای این جشنواره است.

منبع: فارس

283166