نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس در واکنش به اظهارات فرماندار خرمدره:

وزیر کشور پاسخگوی اظهارات توهین‌آمیز "فرماندار خرمدره" شود

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: وزیر کشور باید نسب به اظهارات نسنجیده فرماندار خرمدره در مجلس پاسخگو شود.


تصویر وزیر کشور پاسخگوی اظهارات توهین‌آمیز "فرماندار خرمدره" شود

به گزارش سایت خبری پرسون، چند روز پیش ستاد مقابله با کرونای شهرستان خرمدره با حضور مسئولان شهرستانی و فرماندار این شهرستان برگزار شد که در این جلسه حجت‌ محمدی فرماندار این شهرستان اظهاراتی داشته است که قداست مسجد را زیر سوال برده است. البته این اظهارات فرماندار خرمدره سبب واکنش شدید شهروندان انقلابی و متدین شهرستان خرمدره و همینطور نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شده است.

مردم متدین شهرستان خرمدره با تجمعی خواستار عذرخواهی هرچه سریعتر فرماندار شدند و با صدور بیانیه‌ای به حفظ حرمت مسجد تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "ظرفیت عظیم «بچه‌های مسجد» و نمازگزاران آن در طول تاریخ نظام اسلامی علی‌الخصوص در دوران اخیر شیوع ویروس منحوس کرونا نشان داد مانند همیشه مساجد در کنار مردم بوده است و با همکاری گسترده‌ای که با کلیه دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته گواه روشنی بوده بر جایگاه آن در میان ملت مسلمان ایران، بیان عبارت‌های «جوش زدن درب مساجد» از طرف مسؤول ارشدی در نظام اسلامی بسیار عجیب است، چرا که چنین سخنی بسیار شبیه ادبیات دوران رژیم طاغوتی است که ریخته شدن خون هزاران شهید در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشت محکمی بود بر نفی چنین بینش و منش مستبدانه‌ای."

حال پس از این اظهارات حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با انتقاد از اینگونه صحبت‌های نسنجیده فرماندار خرمدره اظهار داشت: فرماندار خرمدره در زمینه محدودیت‌های مساجد صحبت کرده است و اعلام کرده است: "اداره‌ای که تو موضوع اعمال محدودیت‌های کرونایی دست من رو نگیره، من می‌خوام سر اون مدیر توی دیگ آشغال بجوشه!"

وی افزود: آقای وزیر کشور همواره به تذکرات نمایندگان مجلس بی‌اعتنایی کرده است و حال باید در زمینه این اظهارات فرماندار به مجلس پاسخ دهد.

این مسئول با بیان اینکه کم‌توجهی‌های وزیر کشور به تذکرات سبب شده است که این وقاحت‌ها در کشور رخ دهد، گفت: وزیر کشور باید در مجلس پاسخگو باشد.

منبع: تسنیم

283141