معاون مسکن، راه و شهرداری استان زنجان اعلام کرد:

بدحسابی حدود 3000 نفر از تاییدشدگان نهایی مسکن ملی

معاون مسکن، راه و شهرداری استان زنجان از عدم واریز حدود ۳ هزار نفر از باقی ماندگان تایید شده های نهایی طرح مسکن ملی خبر داد.

تصویر بدحسابی حدود 3000 نفر از تاییدشدگان نهایی مسکن ملی

سعید شاهین فر در گفت و گو با سایت خبری پرسون؛ با بیان اینکه تعداد ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی مسکن ملی بودند، اظهار کرد: از این میان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح تایید نهایی شدند که برای آنها افتتاح حساب انجام شد و واریزی نخست آنها دریافت شد.

وی افزود: از میان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی که در طرح مسکن ملی تایید نهایی شده بودند، برای حدود ۹ هزار نفر از آنها انتخاب پروژه صورت گرفت.

معاون مسکن، راه و شهرداری استان زنجان در خصوص زمان اتمام کار پروژه های مسکن ملی تصریح کرد: زمان اتمام کار پروژه های مسکن ملی دو سال پس از شروع کار خواهد بود و پیشرفت فیزیکی، خرید مصالح و اجرای کار پروژه هایی که اقساط آنها پرداخت شده کنترل می شود.

شاهین فر با اشاره به تعداد اقساط پروژه های مسکن ملی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقرر شده بود ثبت نام کنندگان مسکن ملی باید تعداد ۶ قسط ۴۰ میلیون تومانی طی مدت دو سال پرداخت کنند به عبارتی افراد باید جهت تحویل مسکن خود معادل 120 میلیون تومان طی یکسال واریز کنند.

وی تاکید کرد: افراد خوش حسابی که بتوانند نسبت به واریز سه قسط خود طی یک سال اقدام کنند به طور حتم ظرف مدت دو سال می توانند واحد تکمیل شده خود را تحویل بگیرند.

گفت و گو: فاطمه شمشیرگر از زنجان

282942