معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان:

«طرح ضیافت» در راه است

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان گفت: طرح ضیافت در استان زنجان اجرا خواهد شد.

تصویر «طرح ضیافت» در راه است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اسماعیل مسلمی با اشاره به اجرای طرح ضیافت در استان زنجان، اظهار کرد: نظارت‌ها از هفته جاری در بازار استان زنجان افزایش یافته است و این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سازمان صمت علاوه ‌بر تامین کالاهای اساسی بر روند توزیع این کالاها در سطح استان نظارت دارد و این اقلام اساسی از طریق فروشگاه‌های منتخب صنفی در بین مردم توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رصد بازار روزانه به ‌صورت مستمر انجام می‌شود، ادامه داد: نظارت بر بازار گوشت قرمز، گوشت مرغ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سایر اقلامی که در ماه رمضان بیشترین مصرف را دارد، افزایش می‌یابد.

مسلمی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود برای ارتقای نظارت بر بازارها و جلوگیری از بروز تخلف، هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلف انجام شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان، از افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان رسیدگی به تخلفات در کم‌ترین زمان انجام شده و پرونده متخلفان تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

منبع: ایسنا

282888