مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان خبر داد:

فروش سهام مچ خرید را خواباند

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان از اختصاص ۴۲ درصد معاملات به خرید و ۵۸ درصد به فروش سهام طی هفته گذشته خبر داد.
تصویر فروش سهام مچ خرید را خواباند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اصغر نجفی با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۲۱ تا ۲۵ فروردین‌ماه)، اظهار کرد: مجموع ارزش معاملات این منطقه در مدت مذکور بیش از ۸۱۹ میلیارد و ۹۶ میلیون و ۵۱ هزار ریال بود که ۴۶ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد یافته است.

وی با اشاره به مجموع معاملات انجام ‌شده، افزود: در هفته گذشته در مجموع ۹۱ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۱ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

این مسئول ادامه داد: ارزش سهام خریداری ‌شده طی این مدت بیش از ۳۴۶ میلیارد و ۶۳۵ میلیون و ۳۵۷ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۴۷۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۶۹۴ هزار ریال است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۴۲ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۸ درصد به فروش سهام اختصاص یافت، تصریح کرد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

نجفی با اشاره به معاملات بورس این منطقه در هفته ماقبل (۱۴ تا ۱۸ فروردین‌ماه)، خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۳۱ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۵۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۵۹ هزار ریال در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

منبع: ایسنا

282875