رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان عنوان کرد:

غربالگری بیش از 14000 خانوار در مقابله با کرونا

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از غربالگری بیش از 14 هزار و 70 خانوار زنجانی توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خبر داد.
تصویر غربالگری بیش از 14000 خانوار در مقابله با کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مشهود تقیلو با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در ایام کرونا، اظهار داشت: جامعه پزشکی استان زنجان از ابتدای انتشار ویروس کرونا در خدمت مردم بوده و خدمات رسانی لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در پیک چهارم بیماری کرونا نیز بسیج جامعه پزشکی همواره در صحنه است، خاطرنشان کرد: خدمات لازم به بیماران در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: 25 تیم پزشکی با 125 همکار با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان همکاری می کند که در بخش های غربالگری، توزیع بسته های معیشیت و حمایتی و نظارتی

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا، 14 هزار و 70 خانوار توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان غربالگری شده است، ادامه داد: 23 هزار و 400 بسته معیشتی نیز توزیع شده است.

تقیلو خاطرنشان کرد: با همکاری پایگاه‌های بسیج فعالیت‌های بیماریابی و غربالگری از سوی تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در استان زنجان انجام می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: در حال حاضر جمع‌آوری بسته‌ها انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: خدمات جامعه پزشکی به جامعه هدف ارائه می‌شود و این گروه‌ها در مناطق محروم استان زنجان نیز خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهند.

منبع: موج رسا

282865