زنجان

رئیس پلیس فتا استان زنجان خبر داد؛

برداشتن کلاه کاربران در سایت دیوار

رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: فردی که با درج آگهی دروغین نسبت به فروش کالا و اجناس با قیمتی پایین از طریق سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیری شد.

فرماندار زنجان از انجام مکاتبات جهت تهیه تجهیزات بیمارستان صحرایی خبر داد و گفت: در حال حاضر چشم انتظار تامین این تجهیزات هستیم تا نسبت به راه اندازی این بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

سیراب کردن 31 روستای تشنه لب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از به بهره برداری رسیدن تعداد 17 طرح از مجموع 48 طرح آبرسانی در دست اجرا خبر داد و گفت: 31 روستای دیگر نیز به زودی از نعمت آب سالم بهره مند می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان عنوان کرد:

رمضان فرصتی طلایی برای غبارروبی گناهان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ماه مبارک رمضان زمان مناسبی برای پاک کردن گناهان و غبارروبی غفلت و خطا است.

مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای زنجان عنوان کرد:

ورود آب به سدها 30 درصد کمتر از سال گذشته

مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای زنجان از کاهش حدود ۳۰ درصدی آب ورودی به سدهای چهارگانه استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد:

رشد 6هزار نفری بیمه شدگان اجباری مهر تاییدی بر رونق تولید

بیمه اجباری طبق قانون تامین اجتماعی، مشمول افرادی می شود که در قبال دریافت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها و کارگاه‌ها شروع به فعالیت می کنند البته افزایش تعداد بیمه شدگان نشان از رونق تولید و رشد اشتغال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از بستری بودن ۷۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان خبر داد و گفت: این موضوع مهم زنگ خطر محسوب می شود و اقدامات قاطعانه جهت مهار بیماری را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه رمضان، ماه رحمت الهی است گفت: پیامبر آمدن این ماه را بشارت فرموده،چراکه این ماه، میهمانی گرانبها بوده و ماه خدا به شمار می آید به همین جهت باید از این ماه به درستی استفاده کنیم.

استاندار زنجان از ممنوع شدن هرگونه دورهمی و تجمع در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همچنان محدودیت‌های تردد در مناطق قرمز و محدودیت تردد شبانه ادامه دارد.
استاندار زنجان از کاهش 50 درصدی میزان رعایت میزان پروتکلهای بهداشتی خبر دادو گفت: این در حالی است که این میزان در 30 اسفند سال گذشته ۹۵ درصد بوده است این موضوع منجر به تغییر معنادار اغلب شاخص‌ها شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد؛

توزیع اقلام غذایی ماه میهمانی خدا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد؛

غیرمجاز شدن بر برپایی سفره های افطاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از غیرمجاز بودن افطاری دادن و افطاری رفتن در شرایط کرونایی به لحاظ شرعی خبر داد و گفت: این اقدام به ویژه برای گروه های پرخطر همچون زنان باردار، سالمندان و بیماران می‌تواند خطرناک باشد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

بررسی علت معضل تعلل در بارگیری نهاده ها/ با واردکنندگان خاطی برخورد جدی می شود

صنعت مرغداری نقش مهمی در تبدیل دانه ها و سایر محصولات کشاورزی به گوشت و تخم مرغ که مواد غذایی مفیدی برای سلامت انسان هستند، دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جشن «‌روزه اولی‌ها» خبر داد و گفت: این اقدام به منظور تشویق دانش‌آموزان زنجانی به ادای فرایض دینی انجام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان هشدار داد:

برخورد جدی با مخدوش‌کنندگان پلاک خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه بعضی از افراد به منظور فرار از قانون نسبت به مخدوش کردن پلاک خودروهای خود اقدام می‌کنند گفت: چنین اقدامی به نوعی جرم محسوب شده و خاطیان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان:

هشدار؛ وزش باد شدید در راه است

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد شدید در استان زنجان در راه است.