زنجان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی:

زنجان صدرنشین اعمال قانون منع تردد شبانه شد

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان از ثبت بیش از ۱۱ هزار فقره اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی در خصوص منع تردد شبانه در این استان خبر داد و گفت: این میزان از نرخ کشوری چهار برابر بیشتر است.

رییس کل دادگستری استان زنجان خبر داد:

آزادی ۱۵ زندانی مالی از زندان ابهر

رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی ۱۵ زندانی از زندان ابهر با کمک‌های ارزشمند و خیرخواهانه مردم خیر استان و همت ستاد دیه، خبر داد.

به منظور جلوگیری از واگذاری اراضی آبخور اولیه محقق می‌شود؛

اجرای طرح سازگاری با کم‌آبی در زنجان

افشاری گفت: طرح ملی سازگاری با کم آبی در زنجان در راستای جلوگیری از واگذاری اراضی آبخور اولیه به مالکین استان‌های همجوار اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران معنا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

اهدای۲۲۰ میلیون تومان زکات فطره به مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پرداخت افزون بر ۲۲۰ میلیون تومان زکات به مددجویان بهزیستی این استان خبر داد و گفت: مردم این خطه علاوه بر این در پویش همدل نیز مشارکت فعالانه‌‍‌ای داشته‌اند.

مصادف با روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی؛

۵۰ قلم شیء مرمت شده عمارت ذوالفقاری رونمایی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از رونمایی 50 قلم شیء مرمت شده عمارت ذوالفقاری همزمان با فرارسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی خبر داد.
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خبر داد؛

پیش‌بینی وزش باد شدید در زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، از وزش باد نسبتا شدید تا شدید، طی عصر امروز /سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ما جاری/ در نقاط مختلف این استان زنجان خبر داد.

دبیر مجمع انتخابات فوتبال استان زنجان، از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان برای تعیین رییس جدید پس از بازی های مقدمام جام جهانی این رشته ورزشی، خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان:

بستری‌های کرونایی سالمند ۴۰ درصد کاهش یافت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از کاهش 40 درصدی بستری‌های سالمند کرونایی در بیمارستان‌های زنجان خبر داد و گفت: شمار افراد بستری شده بالای ۶۰ سال با توجه به اقدامات انجام گرفته از یک‌هزار و ۸۷۹ نفر در پیک سوم به یک‌هزارو ۲۶ بستری در پیک چهارم بیماری رسیده است.

اغاز فعالیت به زودی محقق می‌شود؛

راه‌اندازی فیزیوتراپی هلال‌احمر در خرم‌دره

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از پیگیرای برای راه‌اندازی فیزیوتراپی هلال‌احمر خرم‌دره خبر داد و گفت: با تحقق این مهم خدمات بهتری در این حوزه به مراجعان ارائه می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی ۱۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از راه‌اندازی ۱۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان زنجان خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

محموله جدید واکسن کرونا وارد شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از ورود محموله جدید واکسن به استان زنجان خبر داد و گفت: این محموله از امروز در اختیار استان زنجان قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت ورزش استان زنجان:

ستاد بازی‌های آسیایی به میدان می‌آید

امانی از انتصاب دبیر و اعضای ستاد باز‌ی‌های آسیایی و پارا آسیایی ۲۰۲۲ چین طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان زنجان خبر داد.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اعضای خانه مطبوعات زنجان با خانه کارگر استان جهت استفاده از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و دیگر مزایای خانه کارگر خبر داد.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

۱۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان از تشکیل ۱۹۲ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.