رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

لزوم نگاهی حمایتی و دور از مانع تراشی به تولید

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نگاه به تولید، باید حمایتی و به دور از مانع تراشی باشد گفت: حمایت همه جانبه از تولید، صنعت و سرمایه‌گذار، باید مورد توجه و اهتمام همه مسوولان باشد.

تصویر لزوم نگاهی حمایتی و دور از مانع تراشی به تولید

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه درجلسه شورای اقتصاد مقاومتی دادگستری زنجان با بیان اینکه، دستگاه قضایی حمایت از تولید و مانع زدایی را وظیفه برای خود می‌داند، افزود: تحقق شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، در عمل و با اقدام جدی میسر می‌شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با اشاره به دستور کار جلسه که بررسی مشکلات سه واحد تولیدی در شهرستان ابهر بود، اظهار داشت : شرکت پویا ریس ابهر با تولید روزانه ۱۲ تن نخ و اشتغال ۴۰۰ کارگر در سه شیفت فعالیت دارد و بنابراین، این حجم از تولید و اشتغال، می طلبد که موانع تولید و توسعه شرکت، برطرف شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز پرچم حمایت از تولید در قوه قضاییه برافراشته شده است، خاطرنشان کرد: نسخه شفابخش در این حوزه، حمایت قاطع از تولید و رفع موانع آن است.

رییس کل دادگستری استان، با تأکید بر اینکه مشکلات این سه مجموعه باید در کمترین زمان برطرف شود و تولید کنندگان بدون هیچ نگرانی به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: بنابراین اتخاذ تصمیمات شجاعانه در حمایت از تولید و تحقق شعار سال، امری لازم و ضروری است و دستگاه قضایی در این راستا از هیچ تلاش و اقدام جدی فرو گذار نمی‌کند.

منبع: ایرنا

289905