کرونا داغ دو نخبه زنجانی را در دل‌ها گذاشت

مجری شبکه سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، دو جوان موفق زنجانی هستند که این هفته قربانی کرونا شدند.

تصویر کرونا داغ دو نخبه زنجانی را در دل‌ها گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، این روزها شاهد آمار مرگ و میر سه رقمی به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم. ویروس منحوس و هزار چهره‌ای که در سایه عادی‌انگاری و سهل‌انگاری عده‌ای، بی‌محابا در کشور می‌تازد و خانواده‌های زیادی را داغ‌دار عزیزان‌شان می‌کند.

کرونا در هفته اخیر تلخ‌ترین روزها را از خود به واسطه قربانی گرفتن دو تن از چهره‌های موفق و تاثیرگذار زنجان یعنی دکتر لیلا نعیمی و دکتر امیر نظری برای مردم استان به یادگار گذاشت، یادگار تلخی که جای زخم آن برای همیشه در دل مردم این دیار به یادگار خواهد ماند.

دکتر امیر نظری، جوان توانمند ابهری، مجری و کارشناس برنامه پزشکی «ضربان» در شبکه سلامت بود. این جوان موفق ابهری همچنین عضو پرتال مجریان شبکه سلامت بوده و با برنامه‌های «طلوع» و «پایان ناباروری» در شبکه چهار و «رادیو سلامت» نیز همکاری داشته است.

این مجری فقید به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بقیه‌الله تهران بستری بود که دار فانی را وداع گفت و پیکر وی در آرامگاه شهرستان ابهر به خاک سپرده شد.

یکی دیگر از چهره‌های موفقی که قربانی کرونا شد، دکتر لیلا نعیمی از بانوان توانمند خرم‌دره است که این بانوی فقید نیز دارای دکترای آموزش پزشکی بوده و عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.

با توجه به سریال ادامه‌دار کرونا و قربانیانش، متاسفانه هنوز کسانی هستند که این بیماری را باور نداشته و کماکان بر طبل عادی‌انگاری کرونا می‌کوبند تا در آن سوی میدان نیز مردمی قربانی این سهل‌انگاری شوند.

منبع: ایسنا

289446