زنجان

کانون شهر چورزق؛

پای زلزله به طارم باز شد

صبح امروز (۲۷ اردیبهشت‌ماه) زلزله‌ ۳.۸ ریشتری طارم را لرزه انداخت.

روابط عمومی، نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان‌ها و ایجاد تعامل بین درون سازمانی و برون سازمانی دارد. مسئول روابط عمومی در هر دستگاه و سازمان دولتی و خصوصی، بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش­‌های کارآمد در اداره امور و انجام وظائف شغلی باشد تا بتواند مایۀ پیشرفت کاری در ادارات و سازمان‌ها گردد.
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

دارالشفای حسینیه اعظم؛ مرکزی برای واکسیناسیون کرونا

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مرکز دارالشفای حسینیه اعظم زنجان آمادگی تبدیل به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا را در صورت تایید نهایی دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

دستان قاچاقچی میلیاردی لاستیک در پوست گردو

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 14 حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان:

۲۲۹ شهید کارگر در زنجان شناسایی شد

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به نقش والای کارگران در تحقق شعار سال گفت: جامعه کارگری در استان ۲۲۹ شهید گرانقدر به انقلاب تقدیم کرده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

خلا ابزار کنترلی اجاره‌ بهای منازل وجود دارد

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: هیچ ابزار کنترلی برای جلوگیری از افزایش اجاره‌بهای منازل وجود ندارد این درحالی است که افزایش اجاره‌بهای منازل بیداد می‌کند.

دو شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان استان زنجان از ۱۵ سال گذشته مقرر شده بود برای یک هزار و ۵۰۰ نفر فرهنگی را سرپناه ایجاد کند، اما تاکنون این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 14 حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد:

توزیع ۳۶ هزار بسته معیشتی میان مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از توزیع ۳۶ هزار و ۳۳۹ بسته سبد غذایی به ارزش بالغ بر ۱۰۵میلیارد ریال میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر در استان خبر داد.

مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خبر داد:

دست و پنجه نرم کردن ۳۰ درصد از کادر درمان با کرونا

مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از ابتلای ۳۰ درصد از نیروی پرستاری زنجان به کرونا طی 15 ماهه گذشته خبر داد.


کارشناس منابع طبیعی و محیط زیست زنجان با بیان اینکه شاید تنها ۲۵ درصد آتش‌سوزی‌ها در طبیعت به عوامل طبیعی بازمی‌گردند گفت: ۷۵ درصد این آتش‌سوزی‌ها بر اثر عوامل انسانی هستند.
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

بیش از ۲ هزار خودرو اعمال قانون شدند

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از اعمال قانون بالغ بر ۲ هزار دستگاه انواع خودرو با پلاک غیربومی طی ۲ روز گذشته در سطح مسیرهای ارتباطی این استان خبر داد.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده بود مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مردان ایران، در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد در زنجان برگزار شود اما به صلاحدید، زمان و مکان آن تغییر کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرای شهرداری زنجان خبر داد:

فروش قبور سه طبقه متوقف شد

مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرای شهرداری زنجان از عدم فروش قبور سه‌ طبقه خبر داد و گفت: خانواده متوفیان می‌توانند قبور دو طبقه خریداری کنند.

دبیر اجرایی کنگره سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی از برگزاری این کنگره توسط دانشگاه زنجان و با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران در زنجان خبر داد.