زنجان

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان:

بیش از نیمی از جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۵۲ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و این بیمه ۱۸ نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد.
مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان:

سرمایه‌گذاران در بخش هنر پیش‌قدم نمی‌شوند

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در این استان به معنای واقعی سرمایه‌گذار در بخش‌های هنری نداریم گفت: شاید سرمایه‌گذاری در این زمینه یک ریسک تلقی شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۲۷۶ پرونده گران‌فروشی تشکیل‌ شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تشکیل ۲۷۶ پرونده گران‌فروشی خبر داد و گفت: این مهم بیشترین تخلف اصناف در زنجان است.
مدیرعامل بورس‌ منطقه‌ای زنجان:

فروش سهام از خرید سبقت گرفت

مدیرعامل بورس‌ منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه ۴۷ درصد معاملات این منطقه طی هفته گذشته به خرید اختصاص یافت گفت: ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.
جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

یک حادثه تلخ رانندگی سه تبعه افغان را به کام مرگ کشاند

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بر اثر بروز یک حادثه تلخ رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین، سه تبعه افغان جان باختند گفت: سه نفر دیگر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده؛

رخت قرمز کرونایی بر تن ۶ شهرستان زنجان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده ۶ شهرستان استان قرمز و ۲ شهرستان دیگر نارنجی است گفت: این موضوع بیانگر آن است که شهروندان زنجانی باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی کرونایی را رعایت کنند.
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

اغلب موسسان مدارس غیردولتی از فرهنگیان بازنشسته هستند

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: استقبال معلمان بازنشسته از تاسیس مدرسه غیرانتفاعی در زنجان خوب بوده است.
رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از کسب رتبه دوم کنکور مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان آلمانی توسط مهدی سهندی از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری زنجان:

بازنگری طرح هادی برای۲۱۱ روستا انجام شد

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری زنجان از انجام بازنگری طرح هادی برای ۲۱۱ روستا در زنجان با همکاری بنیاد مسکن خبر داد.
رییس هیات سوارکاری استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات پرش با اسب؛ منوط به خروج از وضعیت قرمز

رییس هیات سوارکاری استان زنجان بان اینکه برگزاری مسابقات پرش با اسب؛ منوط به خروج از وضعیت قرمز است بیگفت: اگر وضعیت کرونایی زنجان به شکل نارنجی درآید در این صورت مسابقات استانی پرش با اسب به میزبانی شهر زنجان برگزار خواهد شد.
رئیس جهادکشاورزی سلطانیه خبر داد:

کشت ارزن؛ راهکاری موثر در رفع نیاز دامداران

رئیس جهادکشاورزی سلطانیه با بیان اینکه کشت ارزن؛ مرهمی بر کمبود علوفه دامی در سلطانیه است گفت: کشت ارزن می‌تواند راهکاری موثر در رفع نیاز دامداران به علوفه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور کسب استقلال از لحاظ سیاسی، فرهنگی و قدرت نظامی بود.
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان مطرح کرد؛

خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین؛ پیشگیری از موازی‌کاری

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین به شکل ارزنده ای می‌تواند از موازی کاری و اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کند گفت: این مهم در نهایت افزایش رضایتمندی مخاطبان را به دنبال دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ایجاد ۷۴۳ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ایجاد ۷۴۳ فرصت شغلی برای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

مشکلات شهرک‌های صنایع دستی مرتفع نشد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات شهرک‌های صنایع دستی زنجان حل نشده گفت: تنها زیرساخت یک شهرک فراهم شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:

پرداخت تسهیلات کرونایی به تالارهای پذیرایی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه تالارهای پذیرایی تسهیلات کرونایی می‌گیرند گفت: مهلت مجاز ثبت‌نام متقاضیان مشمول این دستورالعمل در سامانه کارا تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان از شروع فعالیت ۲ اکیپ سیار، از روز سه شنبه هفته جاری به صورت شیفت صبح و بعدازظهر واکسیناسیون صاحبان اصناف در بازار سرپوشیده شهر زنجان با هدف پوشش بهتر گروه‌های هدف خبر داد و گفت: این اقدام در تحقق اهداف ترسیم شده حوزه بهداشت و درمان تاثیر بسزایی دارد.