معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان خبر داد:

علت عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهام‌داران

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان به عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهام‌داران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای دو گروه از سهام‌داران عدالت سود واریز نمی‌شود.
تصویر علت عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهام‌داران

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، غفور حمیدی معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان، در رابطه با افرادی که هنوز سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر برای دو گروه از سهام‌داران عدالت سود واریز نمی‌شود که برخی از آن‌ها شماره‌ای را که به سامانه سجام ثبت کرده‌اند، به نام خودشان نبوده و باید برای حل مشکل، شماره سیم‌کارتی را که به مالکیت خود است را در سامانه سجام ثبت کنند.

وی افزود: گروه دوم افرادی است که سهام‌داران شماره حساب متفاوتی از آنچه که در سامانه سجام ثبت کرده بودند، به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کردند و سود، به شماره حسابی که به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌ بودند، واریز می‌شود.

این مسئول ادامه داد: سهام‌داران با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir می‌توانند مبلغ، تاریخ و شماره حسابی که سود سهام به آن واریز شده را ملاحظه کنند و تغییرات لازم شماره حساب و شماره موبایل را در آن ایجاد کنند.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان تصریح کرد: ثبت شماره تلفن همراه در سامانه سجام به نام دارنده سهام الزامی است. در برخی موارد شاهد آن هستیم که یک شماره تلفن همراه برای همه اعضای خانواده ثبت شده و این سبب می‌شود که فقط برای یک نفر سود واریز شود و مابقی افراد باید شماره تلفن همراه خود را سامانه تغییر دهند.

حمیدی خاطرنشان کرد: در استان زنجان ۷۹۲ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار نفر روش مستقیم و ۳۸۱ هزار نفر نیز روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

منبع: ایسنا

350304