یک کارشناس اقتصاد تاکید کرد:

ضرورت گسترش بازار تولیدات مشاغل خانگی در بازار دیجیتال

یک کارشناس اقتصاد با تاکید بر لزوم عرضه کالاهای تولیدی مشاغل خانگی در بازارهای دیجیتال گفت: کالاهای تولیدی طرح مشاغل خانگی با استفاده از دنیای دیجیتال می‌توانند درهای تجارت جهانی را به روی خود باز کنند.
تصویر ضرورت گسترش بازار تولیدات مشاغل خانگی در بازار دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سمیرا احمدی کارشناس اقتصاد، با تاکید بر لزوم گسترش بازار تولیدات مشاغل خانگی، اظهار کرد: در بحث تولیدات مشاغل خانگی بازاریابی مسئله مهمی است که باید فعالان این عرصه به خوبی به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه روش‌های نوین در بازاریابی باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: عصر ارتباطات برخط موجب شده تا شرایط خوبی برای ارائه و خرید و فروش کالاها فراهم شود که همه جهان بتوانند از آن استفاده کنند.

این کارشناس اقتصاد تلاش و پشتکار را دو عنصر موفقیت عنوان کرد و گفت: در جهان امروز بنگاه‌های خرید و فروش کالا در بستر اینترنت فعال هستند که راه را برای جهانی شده هموار کرده است.

احمدی تصریح کرد: مشاغل خانگی و کالاهایی که از دل این عنوان بیرون می‌آید نباید مهجور بماند، بلکه باید با استفاده از دنیای دیجیتال و شرایطی که فراهم شده است آن را به جهان عرضه کرد. کالای ایرانی باید جهانی شود. تبلیغات یک مسئله مهم در بازار است و بر همین اساس عکاسی، توصیف و معرفی کالا یک اولویت است که باید به آن دقت شود.

این کارشناس اقتصاد با اشاره به اینکه باید نگاه را به سمت بازارهای جهانی ببریم، خاطرنشان کرد: محصولاتی که تهیه می‌شود باید با هدف جهانی شدن وارد بازار شود و افرادی که در این زمینه فعال هستند باید سعی کنند در اولین تراکنش بین‌المللی، سود زیاد را در نظر نگیرند و به کار خود متعهد باشند.

منبع: ایسنا

350087