معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری منوط به رفع نواقص است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان گفت: سیاست‌ ما در بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بر این است که پس از رفع کامل نواقص، افتتاح شود تا شاهد مشکلات بعدی نباشیم.
تصویر افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری منوط به رفع نواقص است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان بااشاره به اینکه برخی از پروژه‌های استان زنجان جزو پروژه‌های ملی است که گاهی با خشکسالی اعتبار مواجه بوده و گاهی نیز تحرکاتی به خود دیده‌اند، گفت: برخی از این پروژه‌ها با پیگیری به نتیجه رسیده و تعدادی نیز کماکان نیمه‌تمام مانده اند.

او با اشاره به اینکه در ۳سال گذشته بیش از هزار پروژه نیمه‌تمام در استان زنجان شناسایی شده است، افزود: در حال حاضر به جز پروژه‌های مستمر بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه‌کاره در استان زنجان وجود دارد که این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف هستند.

این مسئول به برخی از پروژه‌های بزرگ مانند سدسازی، راه‌سازی، پروژه ۲بانده کردن راه‌آهن و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها دارای بودجه‌های ملی بوده و پیگیری‌های فرا استانی برای این طرح‌ها انجام شده است.

سلطانی با بیان اینکه پروژه ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان_ قزوین در چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید، ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیز در طول سال‌های گذشته رقم بسیار بالایی از بودجه‌ها را به خود جذب کرده و با توجه به بزرگی طرح اعتبارات زیادی برای رفع نواقص پروژه مورد نیاز است.

او گفت: سیاست‌گذاری کامل استان زنجان در بهره برداری از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بر این است که پس از رفع نواقص، افتتاح شود تا شاهد مشکلات بعدی نباشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه برای توسعه شهر‌ها و روستا‌ها نیاز به یک سری طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی داریم، افزود: این طرح‌ها در استان زنجان با مشکلات جدی مواجه بودند تا جایی که بسیاری از شهر‌های ما علی‌رغم برخوردار بودن از طرح جامع و تفصیلی دارای مغایرت‌های فراوانی بود که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح شهر‌های ابهر، خرمدره، قیدار و زنجان اشاره کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم مشکلات شهر‌ها و روستا‌ها تکرار نشده و توسعه به درستی اتفاق بیفتد باید طرح‌ها کارشناسی شده باشند، گفت: در همین راستا بازنگری برخی از طرح‌ها به ویژه در شهر‌های کوچک مدنظر است.

سلطانی با یادآوری اینکه زنجان یکی از استان‌های پیشرو در طرح‌های منظومه روستایی در کشور است، افزود: نگاه به توسعه روستا‌ها باید نگاه معیشت‌محور و و منفعت‌محور باشد که این موضوع سبب هدایت بودجه‌های دولتی به سمت اهداف موردنظر می‌شود که همین موضوع سبب جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

350300