معاون اقتصادی شهرداری زنجان:

۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ۳۰ دستگاه مینی بوس جذب شد

معاون اقتصادی شهرداری زنجان از جذب ۶۰ میلیاردتومان اعتبار از طریق اوراق مشارکت برای خرید۳۰دستگاه مینی بوس جهت استفاده در ناوگان عمومی خبر داد.
تصویر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ۳۰ دستگاه مینی بوس جذب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، غلامحسین احمدی معاون اقتصادی شهرداری زنجان گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق مشارکت برای خرید۳۰دستگاه مینی بوس جهت استفاده در ناوگان عمومی جذب شده است.

او بابیان اینکه این مبلغ از ۲ هفته پیش از طریق بانک سپه به حساب شهرداری زنجان واریز شده است، افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر زنجان، در روز‌های آینده عقد قرارداد برای خرید مینی بوس ها انجام می‌شود.

احمدی ادامه داد: جذب این اعتبار یک فرصت استثنایی برای شهر و شهرداری زنجان است و می‌تواند بخشی از مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی را به ویژه در هسته مرکزی شهر رفع کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: باز پرداخت این اعتبار که با شیوه اوراق مشارکت محقق شده است با احتساب سود، نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان خواهد بود که با توجه به اینکه ۵۰ درصد مبلغ بازپرداخت را دولت تقبل کرده است، مبلغ به عهده شهرداری برای بازپرداخت همان ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود که در مدت چهارسال پرداخت می‌شود.

احمدی ادامه داد: بر اساس تکلیفی که مصوبه شورای ششم بر عهده شهرداری زنجان گذاشته، نوسازی ماشین‌های آتش نشانی نیز در دستور کار قرار گرفته است که این مهم تا پایان امسال محقق می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

350079