خراسان جنوبی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند اعلام کرد: شهرداری امسال علاوه بر گل‌ آرایی شهر با نصب ۱۲ المان (نماد) نوروزی که از ۲۵ اسفند در میدان‌ها رونمایی خواهد شد، به استقبال بهار می‌رود.

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: براساس نتایج طرح آماربرداری منابع و مصارف آب‌های سطحی و زیرزمینی که همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی اجرا شد، منابع آب سطحی این استان ۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

زمین یک هکتاری در بیرجند رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: یک قطعه زمین یک هکتاری از اراضی ملی و دولتی در شهر بیرجند رفع تصرف شد.
اجرای پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به سه استان شرقی ایران که به عنوان یک ابر پروژه در حوزه تامین آب پایدار در کشور مطرح است، به زودی پس از فراز و نشیب‌های بسیار عملیات مطالعاتی و کارشناسی آغاز می‌شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قائنات گفت: به همت مسئولان و خیران، دو اثر تاریخی شامل مسجد جامع سده و آب‌انبار روستای بسکاباد قائن مرمت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

آموزش در قاینات غیرحضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: با توجه به اعلام ستاد کرونا در استان مبنی بر وضعیت نارنجی قاینات آموزش در این شهرستان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
شهردار بیرجند با عنوان اینکه با موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند ناحیه ویژه خدماتی در منطقه گردشگری و تفریحی «بند دره» مستقر می‌شود، افزود: شهرداری با تامین نیروی انسانی و تجهیزات مناسب در این منطقه به صورت تمام وقت خدمات‌رسانی خواهد داشت.
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با عنوان اینکه در کارگروه تنظیم بازار بر روی قیمت تجدید نظر شده است گفت: امید است روند توزیع کشوری روغن جامد خوراکی در کشور بهتر شود.