متلاشی شدن 49 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای امسال

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از متلاشی شدن 49 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای امسال خبر داد.
تصویر متلاشی شدن 49 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای امسال

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این مدت چهار هزار و ۶۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده‌اند، افزود: ۹۸۰ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ توقیف شده است.

فرشید ادامه داد: در این مدت ۴۹ باند مواد مخدر در سطح استان متلاشی شده است.

وی با بیان اینکه در راستای طرح امنیت اجتماعی طی یک عملیات جداگانه در مناطق عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: در همین رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر آمادگی ۲۴ ساعته پلیس برای خدمتگزاری به مردم و مقابله با سوداگران مرگ در سطح استان، گفت: به کسانی که آرامش کشور را بر هم می زنند هشدار می دهیم که پلیس مقتدرانه و جان بر کف با آنان مقابله و برخورد جدی خواهد کرد تا آرامش کشور حفظ شود.

فرشید بیان کرد: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی به عنوان خدمتگزار در طول سال طرح های متعدد در مأموریت های مختلف اجرا می‌کند.

منبع: ایسنا

336386