یک کشته و چهار مصدوم نتیجه برخورد اتوبوس و کامیون در خراسان جنوبی

رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی از برخورد اتوبوس با کامیون کشنده در محور فردوس - بجستان با یک کشته و چهار مصدوم خبر داد.
تصویر یک کشته و چهار مصدوم نتیجه برخورد اتوبوس و کامیون در خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، علیرضا رضایی رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علت این تصادف که ساعت ۳:۲۵ بامداد امروز روی داد، برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی اظهار داشت: این اتوبوس با ۱۵ مسافر از بندرعباس به سمت مشهد در حرکت بود که در اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داد و مصدومان نیز با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: با اعلام وقوع این حادثه پنج خودرو آمبولانس به محل تصادف اعزام شد.

علیرضا عباسی افزود: کل سرنشینان خودروها در این حادثه ۱۶ نفر بودند که یک نفر فوت شد و از ۱۵ نفر دیگر چهار نفر برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند و ۱۱ نفر برای درمان به بیمارستان شهید چمران فردوس اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: حال عمومی تمامی مصدومان مساعد بوده و فقط به منظور بررسی‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان فردوس در ۲۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

منبع: ایرنا

336975