جذب 100 درصد اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سهمیه سال ۹۹ در این استان اشاره و اعلام کرد: این تسهیلات به ۱۰۳ طرح پشتیبان و مستقل معرفی شده از سوی کمیته مشاغل خانگی ذیل گروه کاری اشتغال استان پرداخت شده است.
تصویر جذب 100 درصد اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: سهم استان از محل منابع مشاغل خانگی سهمیه سال ۹۹، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که با تلاش‌های مجدانه صورت گرفته در استان این اعتبارات در ۲ بانک عامل رفاه کارگران و توسعه تعاون به طور کامل جذب شد.

وی افزود: این تسهیلات به ۱۰۳ طرح پشتیبان و مستقل معرفی شده از سوی کمیته مشاغل خانگی ذیل گروه کاری اشتغال استان، توسط بانک‌های عامل پرداخت شده که از این محل ۷۰۲ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۸ مورد از این تعداد به صورت مستقل و ۵۹۴ مورد در قالب پشتیبان و زیر پوشش بوده است.

وی تعداد مجوزهای مشاغل خانگی صادر شده از ابتدای سال جاری در خراسان جنوبی را ۴۸ مجوز مستقل و پشتیبان اعلام کرد و افزود: از مجموع مجوزهای صادر شده در سال جاری ۶ مورد در قالب پشتیبان و ۴۲ مورد به صورت مستقل بوده است.

اشرفی بیان کرد: بیشترین تعداد مجوزهای صادر شده از ابتدای امسال تاکنون در حوزه صنعت، معدن و تجارت ۲۶ مجوز، جهاد کشاورزی ۱۷ مجوز و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهار مجوز است.

منبع: ایرنا

333448