ادامه بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری تا اواسط هفته آینده

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: اگرچه بارش‌های شکل گرفته موثر نیست و از شدت قابل توجهی برخوردار نیست اما تا اواسط هفته تداوم دارد و در برخی نقاط تا چند میلیمتر بارش به همراه دارد.
تصویر ادامه بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری تا اواسط هفته آینده

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، مهران چراغپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: شدت بارش‌ها برای روز شنبه و یکشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرقی استان خواهد بود.

چراغپور از کاهش شدت بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خبر داد و گفت: طی این ۲ روز نیز رگبارهای خفیف در منطقه شمال شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین از خنک شدن هوا در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: در این روزها دما بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد.

چراغپور در خصوص میزان وزش باد نیز خاطر نشان کرد: وزش باد بعدازظهرها اتفاق می‌افتد اما آزاردهنده نیست و گرد و خاکی به همراه نخواهد داشت.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

منبع:ایرنا

288600