بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: با درخواست شرکت توزیع نیروی برق و تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان، ساعت کار ادارات برای دومین بار در سال جاری کاهش یافت.
مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: برداشت بی رویه و تهاجم آب‌های شور به سفره‌های زیر زمینی در این استان باعث شده تا کیفیت آب چاه‌ها کاهش یابد که این زنگ خطری برای کشاورزان این استان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۹۹.۲ درصد از جمعیت شهری استان گازرسانی شدند، اعلام کرد که با اجرای طرح خط دریایی قابلیت گازرسانی به جزیره خارک مهیا می‌شود.

با تلاش‌های علمی تخصصی افسران پی‌جوی جرایم سایبری، هویت گرداننده صفحه اینستاگرامی مشخص شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نامبرده در یک اقدام پلیسی، دستگیر و به همراه تجهیزات دیجیتالی که با آنها مرتکب جرم می‌گردید به پلیس فتا انتقال داده شد.
بذرهای آلوده راه ورود ویروس«روگوز» یا همان چروکیدگی قهوه‌ای است، بنابراین کشاورزان و گوجه کاران استان بوشهر باید از مصرف بذرهای بدون هویت پرهیز و به گواهی سلامت بذر دقت کنند.
مدیر کارخانه سیمان دشتستان گفت: این شرکت در اجرای مسئولیت اجتماعی خود سه آبشخور برای دسترسی بافت جانوری در فصل گرما و کمبود آب ایجاد کرده‌است و روزانه این آبشخورها را از طریق آب تصفیه شده کارخانه تامین می‌کند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دغدغه مردم دشتستان، تامین آب است که مطالبه به حق، محسوب و پیگیری می‌شود.
مدیر آب و فاضلاب شهرستان دیر استان بوشهر گفت: " حاج حسن دوراهکی" کشاورز شهر دوراهک از توابع این شهرستان برای حل بخشی از مشکل کمبود آب مردم این شهر یک حلقه چاه کشاورزی خود را در اختیار این اداره قرار داده‌است.
استاندار بوشهر گفت: هم اکنون طرح‌های زیر ساختی تامین در شهرها و روستاهای این استان در دست اجرا است که تسریع در تکمیل آنها در اولویت قرار دارد و هرگونه مانع تراشی در اجرای این پروژه‌ها ممنوع است.