بوشهر

فرماندار شهرستان دیر از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان خبر داد
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: به رغم تلاش نیروهای این یگان و مردم منطقه، آتش‌سوزی در کوه‌های باغ تاژ شهرستان دشتستان این استان که از ساعت ۶ بامداد روز گذشته (شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) آغاز شده‌است، همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: عملیات قاچاق محموله هشت کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه در عسلویه ناکام گذاشته شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه فعالیت‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی بویژه باشگاه‌های بدن‌سازی در شهرستان‌های قرمز تا اطلاع ثانوی به طور کامل تعطیل هستند.
بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی ، حفظ منابع آبی کشور و افزایش تولید با پرداخت 38 میلیارد و یکصد میلیون ریال تسهیلات ،از احداث و راه اندازی گلخانه سبزی و صیفی در روستای علی آباد تلخو از توابع بخش کاکی شهرستان دشتی حمایت کرد .
نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم با اشاره به آمار جانباختگان کووید ۱۹ در ایران، نسبت به احتمال ورود کرونای هندی به کشور هشدار داد و گفت: مجوز دادن برای برگزاری برخی مراسم‌ بسیار نگران‌کننده است.
چرایی مصاحبه دکتر ظریف از زاویه‌ای دیگر؛

قهرمان زدایی و قهرمان سازی

یادداشت/ انتشار مصاحبه دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت دوازدهم از شبکه معاند اینترنشنال موجی از عکس‌العمل‌ها در داخل و خارج ایجاد کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: ۹۳۰ نفر از گروه‌های خاص در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند.