ارسال پیامک طرح حجاب و عفاف به بوشهری‌ها

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر طرح حجاب و عفاف به اجرا درآمد و در این مدت ۴ هزار و ۶۷۵ پیامک کشف حجاب در خودرو برای صاحبان وسیلیه نقلیه ارسال شد.
تصویر ارسال پیامک طرح حجاب و عفاف به بوشهری‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه طرح حجاب و عفاف براساس دستورالعمل وزارت کشور و قوه قضائیه از ۲۶ فروردین توسط نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضائی به مرحله اجرا در آمد، اظهار داشت: در استان بوشهر هم همزمان این طرح به اجرا درآمد و در این مدت ۴ هزار و ۶۷۵ پیامک کشف حجاب در خودرو برای صاحبان وسیلیه نقلیه ارسال شد.

وی افزود: تذکر بار اول ۴ هزار و ۵۴۷ مورد و ۱۱۷ مورد هم توقیف سیستمی خودرو به مدت یک ماه بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون توقیف فیزیکی خودرو در استان نداشتیم، ولی اگر ۱۱۷ مورد تکرار کشف حجاب داشته باشند، خودرو آن‌ها به مدت یک هفته توقیف می‌شود و بعد از آن به مرجع قضائی و دادگاه معرفی می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تاکنون 19 هزار و 56 بار بازدید از صنوف مختلف انجام شده که ۱۳۵ مورد آن تذکر، ۲۳ مورد گرفتن تعهد از متصدیان، ۲۷ مورد ابلاغ اخطار پلمپ و ۲۱ مورد هم پلپ واحد صنفی بوده است.

سردارسوسنی اضافه کرد: اگر واحد صنفی بعد از پلمپ بار اول مجددا رعایت نکند، به مرجع قضائی معرفی و دوباره واحد صنفی پلمپ می‌شود.

منبع: فارس

482235