مبارزه جدی با قاچاق در سال جدید

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به ایجاد امنیت در مرزبانی گفت: مبارزه جدی با قاچاق از اولویت‌های مرزبانی در سال جدید است.
تصویر مبارزه جدی با قاچاق در سال جدید

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار جلال ستاره عصر شنبه در نشست فرماندهان و معاونین مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: شجاعت، ولایت‌مداری، ایثارگری از خصوصیات مرزبانان است.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، گفت: مرزبانان غیرتمند با روحیه بالای جهادی شجاعانه از مرزها حراست و مراقبت می‌کنند

وی تصریح کرد: مرزبانان به عنوان سربازان ولایت عاشقانه در راه خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

تأمین امنیت مرزها

سردار ستاره گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات مهم و هدفمند در راستای مبارزه با قاچاق همت کنند. مبارزه جدی با قاچاق در راستای تحقق شعار سال از اولویت‌های مرزبانی است.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب و نظام قصد تضعیف باورهای دینی و اعتقادات مذهبی قشر جوان و خانواده‌ها را دارند باید با هوشیاری و هوشمندی مراقبت کنیم.

استیفای حقوق مرزنشینان

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مراقبت از خانواده‌ها خصوصاً فضای مجازی یک امر و وظیفه‌ای مهم و حساس برای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمنان و معاندین بر علیه انقلاب و اخلاق جوانان است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مرزبانان استان گفت: در سال ۱۴۰۲ باید با برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی با پدیده قاچاق و تأمین امنیت مرزها و استیفای حقوق مرزنشینان و دولت تلاش کنیم.

منبع: مهر

478617