امام جمعه ایلام:

نظارت بر بازار در ایام پیش از ماه رمضان بیشتر شود

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: باید در این ایام نظارت ها بر بازار بیشتر شود و با متخلفین و برهم زنندگان بازار با جدیت برخورد شود و اجازه بی قانونی به کسی داده نشود.

تصویر نظارت بر بازار در ایام پیش از ماه رمضان بیشتر شود

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام در نشست هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان که با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات استان برگزار شد، ضمن عرض تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، عنوان داشت: از ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن یاد می شود به همین دلیل باید از هر زمانی بیشتر در این ماه فعالیت های فرهنگی در حوزه قرآن را افزایش بدهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ماه رمضان ماه بندگی خداوند است و از پر فضیلت ترین ماه های اسلامی محسوب می شود و و روایت های فراوانی ائمه اطهار(ع) من باب فضیلت این ماه فرمونده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در ادامه به موضوع روزه خواری پرداخت و مطرح داشت: باید در ایام ماه مبارک رمضان گشت های امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان فعال شوند و با کشانی که تظاهر به روزه خواری می کنند تذکر داده شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان بازار در این روزها، اظهار داشت: باید در این ایام نظارت ها بر بازار بیشتر شود و با متخلفین و برهم زنندگان بازار با جدیت برخورد شود و اجازه بی قانونی به کسی داده نشود.

امام جمعه ایلام در پایان اضافه کرد: از صدا و سیما انتظار داریم با ساخت برنامه های فرهنگی در شان مردم مومن و خداجو استان ایلام، لحظات خوبی را برای خانوده ها بسازد در این روزها که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مراسم های مذهبی برگزار نمی شود، برنامه های مذهبی مناسبی را برای ماه مبارک رمضان آماده کند.

نوروزی_استان ایلام

280372