رئیس قرارگاه عملیاتی کرونا در ایلام:

دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفان مصوبات بهداشتی برخورد کند

معروف بسطامی گفت: باید از تجمعات در آرامستان ها در آخر هفته ها جلوگیری شود و همچنین باید از تدفین چند نفر به صورت همزمان در آرامستان جلوگیری شود زیرا این کار منجر به تجمع و در پی آن شیوع هر چه بیشتر کرونا می شود.

تصویر دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفان مصوبات بهداشتی برخورد کند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون استاندار و رئیس قرارگاه عملیاتی کرونا در ایلام، ظهر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام، ضمن اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در استان، ابراز کرد: باید همه پای کار بیایند تا بتوانیم کنترل دوباره شیوع کرونا را به دست بگیریم.

وی اضافه کرد: باید از تجمعات در آرامستان ها در آخر هفته ها جلوگیری شود و همچنین باید از تدفین چند نفر به صورت همزمان در آرامستان جلوگیری شود زیرا این کار منجر به تجمع و در پی آن شیوع هر چه بیشتر کرونا می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، اظهار کرد: نهادهای نظارتی باید به طور دقیق و با جدیت کامل بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط نهادها و ادارات دولتی و خصوصی نظارت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: برای مقابله با کرونا تمام مدیران ادارات در سطح استان دارای وظایفی هستند و باید در ۲ هفته ای که ممنوعیت و محدودیت ها و دورکاری کارکنان ابلاغ شده در این راستا با دقت عمل کند.

بسطامی با اظهار مخالفت با برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در سطح استان، تصریح کرد: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تقاضا داریم که نظارت خود را بر اماکن گردشگری و موزه ها بیشتر کند و اجازه تخلف و تجمع را به کسی ندهد.

رئیس ستاد قرارگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام در پایان افزود: از دستگاه قضا و نهادهای مربوطه درخواست داریم که با متخلفان و ناقضان دستورالعمل های بهداشتی در استان برخورد جدی و قانونی و بدون اغماض داشته باشد.

نوروزی_استان ایلام

280602