معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

برای کنترل بیماری، مردم باید همراهی کنند


جمیل صادقی فر گفت: باید روزانه مکان های شلوغ  مانند بانک ، دفتر پیشخوان و ادارات دولتی پر رفت و آمد را رصد کنیم و اداراتی اپلیکیشن ماسک را فعال نکرده اند حتما برای این کار اقدام کنند.

تصویر برای کنترل بیماری، مردم باید همراهی کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، جمیل صادقی فر؛ معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام، روز سه شنبه در نشست استانی ستاد کرونا، ضمن اشاره به به رشد سریع بیماری و افزایش تعداد مبتلایان با سرعت بالا، مطرح کرد: این روند بسیار نگران کننده است و خبر از یک موج سهمگین را می دهد.

وی با انتقاد از سفرهای غیر ضروری برخی افراد در ایم نوروز و همچنین عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط برخی دیگر از مردم، عنوان داشت: در هقته دوم فروردین ماه 203 نفر در استان بستری شدند، این در حالی بود که در هفته ابتدایی شروع سال این مقدار 120 نفر بود.

صادقی فر با ابراز نگرانی از وضعیت موجود کرونا در سطح استان ایلام، گفت: باید روزانه مکان های شلوغ مانند بانک ، دفتر پیشخوان و ادارات دولتی پر رفت و آمد را رصد کنیم و اداراتی اپلیکیشن ماسک را فعال نکرده اند حتما برای این کار اقدام کنند.

وی با تاکیدی بر همراهی مردم و رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: باید گروه های شغلی، دو، سه و چهار در شهرستان های با وضعیت قرمز تعطیل شوند و گروه های شغلی یک نیز با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان اضافه کرد: دستگاه های نظارتی و مسئول باید باید بر تعطیل بودن گروه های شغلی نظارت داشته باشند و با متخلفان برخورد جدی و قانونی داشته باشند.

نوروزی_استان ایلام

.

280501