فرماندار دهلران:

باید تدابیر لازم برای ورود 500 کمباین به شهرستان اندیشیده شود

مجید عسگری گفت: تعداد 500 کمباین همزمان با فصل برداشت به  شهرستان خواهند آمد که این تعداد کمباین نیازمند 100 تا 150 هزار لیتر سوخت می باشند که باید توسط متولیان این امر، سوخت لازم تهیه و آماده توزیع باشد.

تصویر باید تدابیر لازم برای ورود 500 کمباین به شهرستان اندیشیده شود

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام مجید عسگری؛ فرماندار دهلران، ظهر امروز در نشست کمیته برداشت محصولات کشاورزی این شهرستان، ابراز داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان دهلران و همچنین مصادف شدن آن با عملیات برداشت محصولات کشاورزی با ورود کمباین داران به شهرستان مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این شرایط کمباین داران موظف هستند که گواهی سلامت و همچنین تست کرونا را همراه خود داشته باشند.

فرماندار دهلران تصریح کرد: تعداد 500 کمباین همزمان با فصل برداشت به شهرستان خواهند آمد که این تعداد کمباین نیازمند 100 تا 150 هزار لیتر سوخت می باشند که باید توسط متولیان این امر، سوخت لازم تهیه و آماده توزیع باشد.

عسگری با تاکید بر همراه داشتن کپسول آتش نشانی توسط کمباین داران، ابراز کرد: باید نظارت دقیقی بر رو تناژها داشته باشیم و همچنین باسکول ها نیز باید کالیبره شوند.

فرماندار دهلران با اشاره به دارا بودن تعدا 7 سیلو گندم با ظرفیت 220 هزار تن گندم، اظهار داشت: این سیلوها آماده خرید تضمینی گندم از کشاورزان می باشند و همچنین سیلوداران نیز باید لیست های خود را به صورت روزانه برای پرداخت به بانک ها تحویل دهند.

مجید عسگری در پایان تاکید کرد: نرخ خرید گندم از کشاورزان در سال جاری 40 هزار ریال تعیین شده است

گفتنی است پیش بینی می شود از سطح زیر کشت ۷۶ هزار هکتاری گندم شهرستان ۱۵۰ هزار تن محصول تحویل مراکز خرید شود.

نوروزی_استان ایلام

280347