ایلام

آمار مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته در استان ایلام:

42 مورد مبتلای جدید کرونا/ 9 مورد بستری

محمد کریمیان گفت: طی 24 ساعت گذشته، بر اساس تست های قطعی انجام گرفته، 42 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام به ثبت رسید.

یک اتفاق عجیب در روستای عباس آباد شهرستان دره شهر:

منشا صداهای عجیب در روستای عباس آباد استان ایلام چیست؟

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: با توجه به این‌ که به‌طور قطعی منشأ این صداها مشخص نشده‌ تا کنون اقدامی جهت انتقال ساکنین این روستا به منطقه دیگر نیز انجام نشده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به رویکرد این سازمان در حمایت از تولید و اشتغال پایدار گفت: موافق بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان هستیم.
در یک عملیات موفق نیروی انتظامی استان ایلام رخ داد:

دستگیری قاتل ماموران انتظامی ایست بازرسی دره شهر

به گزارش خبرنگار پرسون دقایقی قبل قاتل دو تن از نیروهای نیروی انتظامی ایست بازرسی گاومیشان شهرستان دره شهر توسط نیروی انتظامی استان ایلام دستگیر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

ثبت 39 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان

دکتر محمد کریمیان گفت: خوشبختانه در طی شبانه رو گذشته در استان ایلام، هیچ گونه مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا ثبت نشده است و به 23 روز بدون فوتی بر اثر بیماری کرونا، رسیدیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام مطرح کرد؛

پروژه های بزرگ ایلام در انتظار سرمایه گذاری هلدینگ ها

جهانگیر رستم زاد گفت: برای 13 پروژه مهم در استان ایلام، منتظر سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ هستیم که وارد این عرصه شوند و از این فرصت اقتصادی استفاده کنند.

آمار کرونا در استان ایلام:

66 مورد جدبد ابتلا/بدون فوتی

محمد کریمیان گفت: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های گرفته شده، 66 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

21 روز بدون فوتی/8 مورد بستری جدید

دکتر محمد کریمیان گفت: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های گرفته شده، 34 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.
رییس جمهوری در پنجاه و سومین هفته پویش ملی تدبیر و امید:

اگر شیر نفت و گاز بسته شود همه فعالیت‌های کشور تعطیل می‌شود

رییس جمهوری با بیان اینکه نفت یک صنعت مهم و عظیم است گفت: همین امروز اگر خدای نکرده شیر نفت و گاز بسته شود همه فعالیت‌ها متوقف می‌شود و از حمل و نقل گرفته تا سایر صنایع کل برق کشور و سیاری از فعالیت‌ها و خدمات متکی به نفت و گاز و میعانات است.
گزارشی از وضعیت بازار در روزهای گذشته:

کمبود برخی مواد خوراکی، موجب نارضایتی مردم شده است

در این گزارش می خوانید:  با پیگیری میدانی خبرنگار پرسون در یکی از بازار های شهر ایلام کمبود حیاتی ترین ماده آشپزخانه های ایرانی و همچنین صف های طویل درب فروشگاه های زنجیره ای دیده شد. اما چرا مسئولین با قدرت و جدیت به این کمبودها ورود نمی کنند؟ این سوال همه مردم است.
در پی حمله عده ای ناشناس به ایست بازرسی گاومیشان:

امام جمعه دره شهر پیام تسلیت صادر کرد

در متن این پیام آمده است: این سرباز سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در یاد و خاطره مردم قدرشناس دره  شهر جاودانه خواهد ماند.
سرپرست استانداری ایلام خبر داد:

افزایش طول بزرگراه های استان از 35 به 150 کیلومتر

محمد نوذری گفت: به لطف دولت تدبیر و امید طول بزرگراه های استان طول بزرگراه های استان حدود 4 برابر شده است که البته باید آن را در آینده به 400 کیلومتر برسانیم.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد:

سازمان بازرسی پناهگاهی امن برای مردم باشد

امام جمعه ایلام گفت:سازمان بازرسی باید پناهگاه مردم باشد و مردم این امید را داشته باشند که اگر به این سازمان پناه بردند و شکایتی داشتند، حتما به آن شکایت رسیدگی خواهد شد
در پی شهادت و مجروحیت دو تن از نیروهای انتظامی مطرح شد؛

صدور پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام

سردار جمال شاکرمی گفت: دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

به بهانه شهادت سرباز وظیفه در ایست بازرسی گاومیشان در شهرستان دره شهر:

سربازی اجباری یا سربازی حرفه ای؟

شب گذشته عده ای ناشناس به ایست بازرسی گاومیشان واقع در شهرستان دره شهر استان ایلام با استفاده از سلاح گرم حمله ور شدند. متاسفانه در پی این درگیری مسلحانه دو نفر از عوامل ناجا به فیض شهادت نائل شدند.
فرماندار دهلران تاکید کرد:

برخورد جدی با برگزاری هرگونه تجمع

مجید عسگری گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی با تراکم جمعیت بالا ممنوع می باشد و ستاد کرونا باید مطابق قانون با صاحبان عزا و عروسی برخورد جدی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه ایلام اعلام کرد:

ایران اسلامی هیچگاه به دنبال بمب اتم نبوده است

امام جمعه ایلام گفت: در چند سال گذشته بارها دشمنان به کشور ما اتهام ساخت بمب هسته ای را زده اند، اما ایران اسلامی اجازه داد تا بازرسان سازمان انرژی اتمی، از مراکز هسته ای خود بازدید به عمل آورند.