ایلام

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام:

رسانه ها، پدافند غیر عامل را به مردم معرفی کنند

آیت قیصربیگی گفت: : اصحاب رسانه باید مردم را در خصوص فعالیت ها، اقدامات و کارهای پدافند غیر عامل آگاه سازند و سعی در آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با این قرارگاه  را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

54 مورد مبتلا در شبانه روز گذشته به ثبت رسید

دکتر محمد کریمیان گفت: در شبانه روز گذشته با افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا نسبت به روز سه شنبه، 54 مورد جدید و قطعی ابتلا به بیماری کرونا به ثبت رسید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: از روز شنبه ۲۳ اسفندماه و در کنارمزار شهدای گمنام دهلران چهارمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی آغاز به کار می کند

با تصویب هیئت وزیران اتفاق افتاد:

محمد نوذری استاندار ایلام شد

صبح امروز در جلسه هیئت دولت با تصویب هیئت وزیران، دکتر محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام به عنوان استاندار ایلام منصوب شد.

با سفر معاون وزیر آموزش و پرورش رخ داد:

دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با امام جمعه ایلام

امام جمعه ایلام گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده و تعطیلی مدارس در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا، وزارت آموزش و پرورش باید علاوه بر آموزش، برای تربیت دانش آموزان نیز برنامه های جدی داشته باشد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

67 مورد ابتلا و مورد 19 مورد بستری طی شبانه روز گذشنه

دکتر محمد کریمیان گفت: طی 24 ساعت گذشته، بر اساس تست های گرفته شده، 67 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید به ثبت رسید تا مجموع مبتلایان قطعی استان از ابتدا شیوع بیماری تا این لحظه، به 26 هزار 335 نفر برسد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری داوطلبان، شرایط و زمینه ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری از این متقاضیان فراهم شده که از طریق سایت وزارت کشور یا نصب نرم افزار ویژه ثبت نام داوطلبان بر روی تلفن های همراه ثبت نام کنند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اگر ساخت و ساز ها بر مبنای اصول باشد، قطعا از خسارات جانی و مالی نیز کاسته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: باید بر مسئله ساخت و ساز های غیر اصولی و بدون رعایت استانداردهای اولیه برای یک ابنیه، نظارت جدی تری به عمل آورد تا در موقع وقوع بحران ها خسارت کمتر متحمل کشور و مردم شود.

سرپرست استانداری ایلام تاکید کرد:

برخورد جدی با تخریب کنندگان محیط زیست

محمد نوذری گفت: هر فردی که کوچکترین آسیب را به محیط زیست سالم استان ایلام که به عروس زاگرس معروف شده بزند، باید جوابگو مردم باشد و دستگاه قضا نیز در این راستا همچون گذشته باید مقتدر عمل کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

43 مورد مبتلا در شبانه روز گذشته

دکتر محمد کریمیان گفت: در شبانه روز گذشته با افزایش موارد ابتلا 43 مورد جدید و قطعی ابتلا به بیماری کرونا به ثبت رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد:

طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام اجرایی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی کرده است.
طلب صادقیان گقت: پس از به دنیا آمدن نوزاد، خانواده وی می توانند با تماس با شماره 137شهرداری تماس برقرار کنند تا هماهنگی های لازم برای کاشت نهال به نام فزرند آن ها صورت گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

33 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام

دکتر محمد کریمیان گفت: در 24 ساعت گذشته 5 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند و مجموع بستری های بیمارستان های استان ایلام 32 نفر می باشد.

سرپرست استانداری ایلام:

به آمار بیکاری در کشور نقد دارم

محمد نوذری گفت: بنده به این آمار مرکز آمار کشور که ایلام را استان اول در موضوع بیکاری قرار گرفته است، نقد دارم.

فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام:

حاج قاسم متعلق به تمام آزادی خواهان جهان بود

سردار جمال شاکرمی گفت: شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی در تمامی نبردها ها دشمن را مایوس کرده بود. تجربه شهید سلیمانی حاصل هشت سال دفاع مقدس و عملیات های مهم آن بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

خط خدماتی 1594 در شرکت گاز استان ایلام راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از راه اندازی خط خدماتی شماره 1594 در این شرکت خبر داد و گفت: با راه اندازی خط مذکور، ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات، دریافت آخرین قبض، ثبت رقم کنتور، پرداخت تلفنی قبض و.. از طریق این خط امکان پذیر خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

23 مورد ابتلا به کرونا/ 7 مورد بستری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های گرفته شده، 23 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید به ثبت رسید تا مجموع مبتلایان قطعی استان از ابتدا شیوع بیماری تا این لحظه، به 26 هزار 195 نفر برسد.

خطیب نماز جمعه ایلام اعلام کرد:

رعایت دستور العمل های بهداشتی یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: : مسئولان استان باید با جدیت با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی که جان خود و دیگر افراد را به خطر می اندازند، برخورد کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

یک مورد فوتی پس از 24 روز/12 مورد بستری

دکتر محمد کریمیان گفت: متاسفانه در طی شبانه رو گذشته در استان ایلام یک مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در شهر ایلام ثبت شد.

امام جمعه شهرستان شیروان خبر داد؛

جمع آوری 32 میلیارد ریال زکات در سال جاری

حجت الاسلام حسین تکمیلی گفت: مبلغ زکات جمع آوری شده، برای تهیه لوازم تحریر، تبلت برای دانش آموزان نیازمند، هزینه معیشت، درمان، تعمیرات مسکن و پرداخت بدهی های معوقه مددجویان مصرف شده است.