مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد:

باید در جهت توانمندسازی مدد جویان حرکت کنیم

قنبر موسی نژاد گفت: مسئله توانمند سازی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان می باشد. هر چند این روند  سال های گذشته آغاز شده اما امسال باید با عزم بیشتری در این حوزه قدم برداشته شود.

تصویر باید در جهت توانمندسازی مدد جویان حرکت کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، قنبر موسی‌نژاد؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در نشستی با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز کمیته امداد استان، ابرا کرد: باید در سال جدید در تمام حوزه ها اعم از آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خود را تقویت و در جهت توانمندسازی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: مسئله توانمند سازی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان می باشد. هر چند این روند سال های گذشته آغاز شده اما امسال باید با عزم بیشتری در این حوزه قدم برداشته شود.

موسی نژاد با تاکید بر اینکه توانمندسازی فقط مختص اقتصاد نیست بلکه در همه حوزه ها باید توانمند شویم، مطرح کرد: کمیته امداد باید در جهت توانمند سازی نیازمندان و مدد جویان جامعه قدم بردارد.

مدیرکل کمتیه امداد امام خمینی(ره) استان ایلام تصریح کرد: کمیته امداد باید علاوه بر کمک به نیازمندان و مددجویان باید در راستای توانمند سازی آنان نیز قدم بردارد و کمیته امداد به یک پناهگاه موقتی تبدیل شود.

موسی نژاد در پایان با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در سال های گذشته بر توانمند سازی کشور و همچنین نامگذاری امسال بر اساس تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، اظهار کرد: کمیته امداد باید در راستای برداشتن موانع کمک به نیامندان قدم بردارد و همچنین روند کمک به نیامندان را کوتاه تر کند و همچنین با تدابیری مددجویان را توانمند کند.

نوروزی_استان ایلام

280302