فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز با پلاک  غیر بومی

سردار دلاور القاصی مهر گفت: ورود و خروج به شهرستان ها هم به صورت حضور فیزیکی و هم با دوربین های نظارتی بررسی خواهد شد. همچنین ورود به شهرهای قرمز با پلاک بومی یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی نیز 500 هزار تومان جریمه خواهد داشت.

تصویر جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز با پلاک  غیر بومی

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر؛ فرمانده انتظامی استان ایلام، نشستی با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی استان، ابراز کرد: با توجه به شیوع زیاد ویروس در سطح استان، بر ورود و خروج خودروهای بومی و غیر بومی نظارت شدید ضورت خواهد گرفت.

وی ضمن اشاره به مصوبه ستاد کرونا در استان، تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان های با وضعیت نارنجی و قرمز، جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، در شهرهای وضعیت قرمز، مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ و در شهرهای وضعیت نارنجی سطح شغلی ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل و همچنین در شهرهای وضعیت زرد محدودیت سطح شغلی ۴ برای آنها در نظر گرفته شده است.

سردار القاصی مهر در پایان با تاکید بر جدیت پلیسی در اجرای مصوبات ستاد مبازه با کرونا، عنوان داشت: ورود و خروج به شهرستان ها هم به صورت حضور فیزیکی و هم با دوربین های نظارتی بررسی خواهد شد. همچنین ورود به شهرهای قرمز با پلاک بومی یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی نیز 500 هزار تومان جریمه خواهد داشت.

نوروزی_استان ایلام

280496

مطالب مرتبط