مدیرکل کمیته امداد استان ایلام :

نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری کشور در ایلام افتتاح شد

قنبر موسی نژاد گفت: یک از مهم ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در راه اندازی مراکز نیکوکاری، مردمی شدن و همچنین محله محور شدن کمک های مردم می باشد.

تصویر نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری کشور در ایلام افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، قنبر موسی‌نژاد؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری استان که نخستین مرکز تخصصی مددکاری کشور هم محسوب می شود؛ با حضور مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی«ره» کشور، ابراز کرد: وی اضافه کرد: این مراکز با هدف مشارکت بیشتر مردم در فعالیت های خیر خواهانه و همچنین بالا بردن کمیت و کیفیت خدمات کمیته امداد به نیازمندان و مدد جویان می باشد.

موسی نژاد با بیان باید با افزایش این مراکز نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم، اظهار کرد: برای هر 10 هزار نفر در استان ایلام، یک مرکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان ضمن اشاره به اینکه کمیته امداد ایلام از سال گذشته شورع به تشکیل مراکز نیکوکاری تخصصی کرده است، گفت: امیدوار هستیم با ساخت این مراکز زمینه مناسبی برای حضور خیرین استان مهیا شود و با استفاده از ظرفیت خیرین بتوانیم نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

نوروزی_استان ایلام

280784

مطالب مرتبط