نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شرکت در انتخابات پاسداری از هویت اسلامی و ایرانی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شرکت در انتخابات پاسداری از هویت اسلامی و ایرانی در مقابل به نظام سلطه غرب است.

تصویر شرکت در انتخابات پاسداری از هویت اسلامی و ایرانی است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک، افزود: ملت ایران به عنوان شهروندان بصیر و انقلابی وظیفه دارند برای صیانت از فرهنگ و هویت خود پای صندوق های رای حاضر شده و با انتخابات فرد اصلح برای ریاست جمهوری و افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه توسعه کشور را فراهم کنند.

وی ادامه داد: امام راحل در سال ۱۳۴۲ مسیر انقلاب اسلامی را برای ملت ایران ترسیم کردند و برای اینکه به جهانیان ثابت شود که ملت از این مسیر مقدس خارج نمی‌شود باید آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

امام جمعه اراک، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی برای هر ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: هر چه حضور و مشارکت در انتخابات بیشتر باشد قدرت و اقتدار کشور در جهان بیشتر می‌شود و مردم باید با درک شرایط کشور در مسایل داخلی و بین‌المللی و برای نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمنان در این رویداد سیاسی حضور گسترده داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملت در برابر آرمان‌های امام راحل و خون مقدس شهدا مسئول هستند و باید با حضور پر شور در انتخابات دین خود را به نظام اسلامی ادا و اقتدار و عظمت کشورمان را در جهان فریاد بزند.

وی گفت: کشور ایران خاستگاه قرآن و اهل بیت(ع) است و همه باید برای گسترش و تعمیق این فرهنگ مقدس در کشور تلاش کنند که یکی از راه‌های این مهم شرکت در انتخابات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: نظام اسلامی در برابر اسرائیل، آمریکا و دیگر مستکبران جهان قرار دارد و برای مقابله با آن‌ها باید توان اقتصادی، سیاسی، نظامی، دفاعی، علمی و فناوری هر روز تقویت شود و دولت آینده باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: بدون شک ملت ایران در روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری برگ زرینی دیگری بر تاریخ ایران اسلامی رقم می‌زند.

وی، با تبریک دهه کرامت نیز گفت: این دهه با عظمت که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه می یابد فرصت خوبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه این هفته ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

305916

مطالب مرتبط