تدارک ۲۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان آشتیان

معاون فرماندار شهرستان آشتیان گفت: ۲۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تدارک شده است.
تصویر تدارک ۲۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان آشتیان

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، سمیه آشتیانی روز پنجشنبه افزود: ۱۳شعبه اخذ رای در شهرستان آشتیان سیار و ۱۰ شعبه دیگر نیز ثابت است.

وی ادامه داد: شهرستان آشتیان دارای ۲۶ روستا است که نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخاباتی برای تصاحب ۸۳ کرسی‌ در شوراهای اسلامی روستا با هم رقابت می‌کنند و مرکز شهرستان نیز پنج کرسی در شورای اسلامی شهر دارد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آشتیان اظهار داشت: در گزینش دست اندرکاران انتخابات نهایت دقت صورت گرفته تا افراد بیطرف و متعهد مسئولیت صیانت ارای مردم را به عهده گیرند و آموزش‌های لازم نیز برای آنان در حال برگزاری است.

آشتیانی با بیان اینکه در شهرستان آشتیان علاوه بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخابات میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، بیان کرد: لیست نهایی نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۱۹ خردادماه جاری اعلام می‌شود.

شهرستان آشتیان با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر در ۸۰ کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

301197

مطالب مرتبط