مردم انقلابی دیار پای صندوق رای حاضر شدند

در نخستین ساعات رای‌گیری انتخابات، مردم متدین و انقلابی دیار آفتاب روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا وظیفه میهنی، ملی و دینی خود را انجام دهند.

تصویر مردم انقلابی دیار پای صندوق رای حاضر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، حضور پر تعداد مردم استان مرکزی در حالیکه شناسنامه و کارت ملی در دست دارند با آغاز کار رای گیری شعب در مناطق مختلف استان به ویژه اراک مشهود است و همه آمده اند تا با انتخابات افراد اصلح در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان و محلی شورای های اسلامی دین خود را به نظام اسلامی و شهدا ادا کنند.

از شعب اخذ رای در اراک حکایت از حضور معنادار مردم دیار آفتاب در پای صندوق رای دارد که با تاسی از رهبر فرزانه در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: یک‌هزار و ۱۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یک‌هزار و ۵۱۷ شعبه برای برگزاری انتخابات شوراها در این استان پیش‌بینی شده‌ است.

«بهروز اکرمی» افزود: ۷۱۴ نامزد با عبور از مراحل مختلف برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و چهار هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان مرکزی تایید صلاحیت شده‌ و در معرض آرای مردم قرار دارند.

وی ادامه داد: ۴۳ نامزد در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نفر نیز برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حضور دارند و امروز مردم منتخب خود را از بین آنان برمی‌گزینند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار نفر از جمله اعضای شعب اخذ رای، ناظران و نمایندگان نامزدها برگزاری انتخابات در این استان را برعهده داشته و تمهیدات لازم بهداشتی برای برگزاری این دوره از انتخابات اندیشیده‌ شده‌ است.

اکرمی افزود: در راستای مقابله با شیوع کرونا در استان مرکزی برای هر سه شعبه اخذ رای رابط بهداشتی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: تمهیدات امنیتی لازم نیز برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور پیش بینی شده و هیچ‌گونه نگرانی برای برگزاری این دوره از انتخابات در استان مرکزی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود:یک میلیون و ۹۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی وجود دارد که ۲۳ هزار نفر آنان را رای اولی ها تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بازرسی استانداری مرکزی گفت: یک‌هزار و ۱۹۰ بازرس، ۷۸ سربازرس و ۱۴ بازرس ویژه وظیفه نظارت و بازرسی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را برعهده دارند.

«غلامرضا فتح‌آبادی» افزود: آموزش‌های لازم برای بازرسان در شهرستان‌ها برگزار شده و تجهیزات و تسهیلات لازم مورد نیاز در اختیار آنان قرار گرفته‌ و امروز در شعب اخذ رای نظارت مستمر بر امور صورت می‌گیرد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در ۲۸خردادماه برگزار می شود.

306403