نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری سرآغاز یک تحول بزرگ در کشور باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه ملت ایران امیدوارند که انتخابات ریاست جمهوری سرآغاز یک تحول بزرگ در سطح جامعه باشد تا بتوانیم که با انتخاب هوشمندانه خود آینده خوبی را برای خود و هم وطنانمان ترسیم کنیم.

تصویر امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری سرآغاز یک تحول بزرگ در کشور باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمتر از دو روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی مانده است و به نوعی شاهد شور انتخاباتی در سطح جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: علت این شور ملت و به ویژه مردم کردستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتخاب یک فرد اصلح برای آینده کشور است که بی‌شک انتخاب آگاهانه می‌تواند زمینه برون رفت کشور از وضعیت کنونی باشد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابراین امیدواریم که انتخابات ریاست جمهوری سرآغاز یک تحول بزرگ در سطح جامعه باشد و بتوانیم که با انتخاب هوشمندانه خود آینده خوبی را برای خود و هم وطنانمان ترسیم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: لذا از همه شما اصحاب رسانه درخواست داریم که در انتخابات نقش خود را که همان ایجاد شور و نیز آگاهی جامعه است را ایفا کنید تا ان شاء‌الله انتخاباتی تاریخی و البته با درایت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برخی از افراد نسبت به انتخابات پیش‌رو موضع منفعلی دارند و به نوعی دلسرد هستند که این وضعیت را باید معلول شرایط نامناسبت کنونی در جامعه دانست، زیرا عملکرد اشتباه برخی از دولتمردان و مسئولان زمینه ساز ایجاد این حس در برخی از هم‌وطنان شده است، با این وجود امیدواریم که 28 خردادماه همه ملت ایران با رای خود وضعیت را کاملا تغییر دهند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

305962