استاندار مرکزی: عزم و اراده مردم در پای صندوق رای جای تقدیر و تشکر دارد

استاندار مرکزی گفت: شناخت وظیفه، احساس مسئولیت بالا، عزم ملی و اراده تاریخی مردم در پای صندوق‌های رای جای تقدیر و تشکر دارد.

تصویر استاندار مرکزی: عزم و اراده مردم در پای صندوق رای جای تقدیر و تشکر دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، سید علی آقازاده روز شنبه در محل ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، ضمن قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات در کشور، استان مرکزی و رسانه ها افزود: تمام خستگی های دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زحمات و تلاش های زیادی در طول ماه های گذشته داشتند با این حضور گسترده رفع شد.

وی بیان کرد: مردم بار دیگر به خوبی در صحنه وارد شدند و به وظیفه خود عمل کردند و در ساعات پایانی نیمه شب دیشب برخی از شعب اخذ رای این استان با استقبال زیاد و صف‌های طولانی مواجه شد و آرای افراد در صف اخذ شد.
استاندار مرکزی ادامه داد: حضور گسترده مردم در این عرصه، چیزی جز احساس وظیفه ملی و دینی نبود و مردم ایران و استان مرکزی در طول ۴۳ سال گذشته حضور خود را در عرصه های مختلف ثابت کردند.
آقازاده بیان کرد: حضور گسترده مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری نشان داد که مردم به وظایف خود آگاه هستند و به نصایح و پندو اندرزهای رهبر معظم انقلاب به خوبی عمل کردند.
وی اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات روز گذشته بالای ۵۰ درصد بود و این در حالی‌که حجم تخریب‌ها و تبلغات ۲۴ ساعته شبکه‌ها در خارج از مرز ایران بسیار بود.
استاندار مرکزی افزود: وجود مشکلات اقتصادی و مسایل کرونا با مشارکت ۵۰ درصدی ارزش بالایی دارد و در شرایط عادی بیش از ۹۰ درصد ارزش دارد و افرادی که در انتخابات هم شرکت نکردند قابل احترام هستند و باید به نیازها و گله‌مندی‌های آنها توجه شود.
آقازاده با تبریک به منتخب دولت گفت: برای دولت و مردم کشور آرزوی بهروزی داریم و امید است خادمان ملت به انتظارات، گله مندی‌ها و توقعات توجه کنند و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های کشور، شرایط بهتری حاصل شود.
وی عنوان کرد: میانگین مشارکت در استان مرکزی همانند میانگین کشور است و حدود نیمی از واجدین شرایط در پای صندوق های رای حاضر شدند که این موفقیت بزرگی است.

306767