آیت‌الله سیدکمال حیدری:

با مشارکت، فرصت سوءاستفادۀ دشمنان سلب شود

آیت‌الله سیدکمال حیدری طی بیانیه‌ای از عموم درخواست کرد در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا فرصت سوءاستفاده از دشمنان جمهوری اسلامی سلب شود.
تصویر با مشارکت، فرصت سوءاستفادۀ دشمنان سلب شود

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سیدکمال حیدری، یکی از مدرسین حوزۀ علمیۀ قم، طی بیانیه‌ای، شرکت در انتخابات 1400 را وظیفۀ شرعی و ملی خوانده و عموم مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کرد. در ادامه، متن این بیانیه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«ٱلَّذِینَ یتَرَبَّصُونَ بِکمْ فَإِن کانَ لَکمْ فَتْحٌ مِّنَ ٱللَّهِ قَالُواْ أَلَمْ نَکن مَّعَکمْ وَإِن کانَ لِلْکافِرِینَ نَصِیبٌ قَالُواْ أَلَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَیکمْ وَنَمْنَعْکم مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ * فَاللَّهُ یحْکمُ بَینَکمْ یوْمَ ٱلْقِیامَةِ * وَلَن یجْعَلَ ٱللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى ٱلْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا *» (نساء، 141).

این روزها، جمهوری اسلامی ایران مرحلۀ حساس و مهمی را از حیات مبارک خویش پشت سر می‌گذارد که اهمیت آن کمتر از تحولاتی نیست که طی چهار دهۀ گذشته شاهد آن بوده؛ درحالی‌که در راه دفاع از ارزش‌ها و اصول اسلامی خود -که بنیان آن را امام خمینی(ره) نهاده و رهبر فقیه و فرزانه، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای(مدظله) بر آن مسیر قدم گذاشته است- در برابر چالش‌ها و خطراتی که با آن روبه‌رو است، نبرد سخت و طاقت‌فرسایی را در پیش روی خود می‌بیند.

کشور امروز، در حالی انتخابات ریاست جمهوری خود را با هدف ارتقای سطح مشارکت مردمی برای شرکت در ساخت، پیشرفت و آبادانی خود در پیشِ رو دارد که دشمنان داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای شکست آن و تضعیف دستاوردهای این جمهوری جوان و نوپا به‌کار بسته‌اند.

از همین‌رو، شرکت در این انتخابات وظیفۀ شرعی، ملی و میهنی همۀ اقشار مردمِ مجاهد و فداکار ایران اسلامی است تا بدین‌وسیله بهترین و کارآمدترین گزینه را برای ادارۀ امور کشور، تحقق آرمان‌های ملت بزرگ ایران و نیز مواجهه با چالش‌های پیش ‌رو، انتخاب کنند.

اینجانب با عنایت به تحولات داخلی و خارجی، از همۀ ایرانیان، از هر قومیت، مذهب و گرایشی می‌خواهم که در این انتخابات شرکت کنند تا بدین ترتیب کشور از چالش‌های ملی، سیاسی و اقتصادی با سربلندی و سرافرازی عبور نموده و فرصت سوء‌استفاده از فرصت‌طلبان و دشمنان جمهور اسلامی سلب شود: «وَقُلِ ٱعْمَلُواْ فَسَیرَى ٱللَّهُ عَمَلَکمْ وَرَسُولُهُۥ وَٱلْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلَى عالِمِ ٱلْغَیبِ وَٱلشَّهادَةِ فَینَبِّئُکم بِمَا کنتُمْ تَعْمَلُونَ» (توبه، 105).
سیدکمال الحیدری
5 ذی‌القعدة 1442
26 خرداد 1400
قم المقدسة

306274