۸۰ درصد از واجدان شرایط رای فراهان در انتخابات مشارکت کردند

فرماندار شهرستان فراهان گفت: ۸۰ درصد مردم این شهرستان که واجد شرایط رای بودند، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی مشارکت کردند.

تصویر ۸۰ درصد از واجدان شرایط رای فراهان در انتخابات مشارکت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی،حسین معمارنیا روز دوشنبه افزود: در مجموع ۲۳ هزار و ۱۶۸ نفر در شهرستان فراهان واجد شرایط برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد بودند که ۱۸ هزار و ۶۹۹ نفر معادل ۸۰ درصد در انتخابات رباست جمهوری مشارکت کردند.

وی اظهار داشت: در شهرستان‌های تفرش آشتیان و فراهان علاوه بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شد و باید اذعان داشت که بیشترین مشارکت مردم استان مرکزی در این رویداد سیاسی از این سه شهرستان بود.

فرماندار شهرستان فراهان با اشاره به منتخبان شوراهای اسلامی شهر فرمهین گفت: از چهار هزار و ۸۳۲ تعرفه برگ رای در این شهرستان، امیر طبری فشکی با یک هزار و ۲۱۴رای، مسعود سلیم آبادی فراهانی با هزار و ۳۲۵ رای، معصومه سلیم آبادی فراهانی با هزار و ۱۲۶ رای، مهدی محمدپور با هزار و ۴۵ رای و علی دستجانی فراهانی با هزار و پنج رای بیشترین آرا را کسب کردند.

معمارنیا اظهار داشت: در شهر خنجین نیز از مجموع یک هزار و ۸۱۸ رای وارده به صندوق، محمد بیژنی حمد با ۸۴۲ رای، علی اکبرآقامحمدی با ۸۳۸ رای، حسن شهبازی با ۷۰۱ رای، علی شهبازی با ۶۳۵ رای و ابراهیم عباسی با ۵۹۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر برگزیده شدند.

وی در خصوص اعضای اصلی شورای اسلامی شهر تلخاب نیز گفت: از مجموع ۷۱۸ رای وارده به صندوق، احمد تلخابی با ۳۶۵رای، معصومه یوسفی فشکی با ۳۱۹ رای، جواد تلخابی با ۲۹۳ رای، عباس تلخابی با ۲۵۶ رای، رضا تلخابی با ۱۹۱ رای و حسین تلخابی با ۱۷۹ رای بر کرسی های پارلمان شهری تکیه زدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه برگزار شد

307209