رییس سازمان آتش نشانی بانه خبر داد:

آرایشگاه زنانه در شعله های آتش سوخت/ افزایش آمار آتش سوزی در بانه

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بانه گفت: در سالجاری میزان آتش سوزی ها در شهرستان بانه نسبت به سال گذشته رشد بالایی دارد و شامگاه دیروز جمعه نیز شاهد یک مورد از این آتش سوزی ها در سطح شهر بودیم.

کردستان ـ سالار بسطامی؛ رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بانه در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: معمولا یکی از بیشترین ماموریت های نیروهای آتش نشانی در فصول سرد، اطفاء آتش سوزی در منازل، بازارها و فروشگاه می باشد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بانه گفت: در طول یک ماه گذشته تاکنون آتش سوزی های زیادی در سطح شهر بانه و روستاهای اطراف داشته ایم که بخش اعظمی از این آتش سوزی ها به علت بی توجهی ساکنین روی می دهد.

بسطامی در ادامه سخنان خود افزود: استفاده از هیلترهای برقی به جای کرسی، عدم استاندارد بودن خطوط برق کشی، نشت گاز و... از عمده حوادث در این فصل از سال می باشد.


بیشتر بخوانید؛

انفجار رستوران در شهرستان بانه/ 2 کارگر مصدوم شدند

آتش سوزی وسیع در سقز/ وجود 100 تن چوب در شعله های آتش


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بانه گفت: متاسفانه شامگاه روز گذشته هم شاهد اتصال سیم برق در یکی از سالن های زیبایی در شهر بانه بودیم که باعث ایجاد آتش سوزی در این مرکز گردید.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این آتش سوزی بخشی از این مرکز زیبایی را کاملا تخریب کرده است، گفت: براساس برآوردهای اولیه این آتش سوزی بیش از یک چهارم از یک سالن زیبایی را به صورت کامل از بین برده است.

بسطامی در ادامه با اشاره به اینکه در این حادثه خسارت جانی نداشته ایم، تصریح کرد: بی شک اگر حضور سریع و به موقع نیروهای آتش نشانی این مرکز انجام نمی گرفت این سالن زیبایی در شعله های آتش به صورت کامل می سوخت.

شفیعی ـ استان کردستان

226889