اهمیت شرکت در انتخابات برای آینده کشور

بوربور گفت: با هر رای و اختلافی هر شخصی از نامزد‌ها رای بیشتری بیاورد رئیس جمهور این کشور است و بایستی به او احترام گذاشت و با او همکاری کرد.
تصویر اهمیت شرکت در انتخابات برای آینده کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشارکت در مردحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:همه کسانی که به نظام اعتقاد دارند و آگاه هستند می‌دانند که مشارکت چه اهمیتی برای آینده کشور دارد.

وی ادامه داد:از ابتدای سال که رهبر معظم انقلاب خط مشی تمامی سال را تعیین می‌کنند. تا آخرین چهارشنبه‌ای که جمعه اش دور اول انتخابات بود رهبری تدبیرشان در این بود که مردم برای اقتدار نظام پای صندوق‌های رای شرکت کنند.

وی افزود: حالا کسانی که دشمنی دارند و در انتخابات مجلس که مدت کمی از آن نگذشته شرکت نکردند و عنوان کردند که انتخابات را به رسمیت نمیشناسند. امثال آن‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند که رای گیری به درستی انجام نشود و مشارکت پایین باشد.

بوربور تصریح کرد:اما انتظار داریم و احساس می‌کنم که مردمی که به سرنوشت کشورشان علاقه‌مند هستند بایستی که در انتخابات شرکت کنند. رهبر معظم انقلاب تعبیری داشتند که اگر شما هر نوع انتقاد و صحبتی دارید نماد آن را باید با حضور در صندوق‌های رای نمایان کنید؛ بنابراین به نظر می‌آید که اگر افراد تحت تاثیر رسانه‌ها و جریان‌های معاند قرار بگیرند مشخص است که انتخابات پر شوری نخواهد بود. اما اگر به عقل خود رجوع کند و تدبیر درستی برای آینده خود بگیرند مشخص است که باید با تمام وجود شرکت کنند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت:البته در روز‌های گذشته در برخی جلساتی انتخاباتی صحبت‌هایی مطرح شد که در رسانه‌های صهیونیستی با احترام‌تر مطرح می‌کنند. اما با تمام آزادی که به نامزد‌ها داده شد و شرایطی خوبی که صدا و سیما برای نامزد‌ها محقق کرد، شاهد برخورد‌های زشتی هم بودیم، اما باید ببینیم که این افراد سرنوشت خود را خودشان می‌خواهند تعیین کنند. یا تصمیم میگیرند سرنوشتشان را دیگران بسپارند.

وی ادامه داد: برخی از دوستان در این مناظره‌ها پرده دری کردند و حرف‌های نامربوط زدند. وقتی در جریانی عنوان می‌کنند که ما نمیگزاریم قدرت دست طالبان بیفتد این توهین به میلیون‌ها آدمی است که به مقابل فکر اینها رای دادند. این برخورد‌ها در شان اخلاق و جمهوری اسلامی نیست.

وی درباره انتخاب رئیس جمهور با رای بالا اظهار کرد: امر طبیعی است و رهبری همیشه اصرار داشتند که نفری که انتخاب می‌شود باید با رای بالا انتخاب شود و از هر جریانی هم باشد فرقی دارد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت:اگر فردی با رای بالا رئیس جمهور شود این میزان رای در تصمیم گیری‌های بین المللی و داخلی موثر است. البته ما در جریان اصولگرایی اعتقاد داریم با هر رای و با هر اختلاف حتی یک رای هیچ گونه اعتراضی نخواهیم داشت و هر کسی رای بیشتری بیاورد رئیس جمهور این کشور است و بایستی به او احترام گذاشت و باید با او همکاری کرد تا بتواند موفق باشد چرا که موفقیت رئیس جمهور، موفقیت تمامی نظام است.

وی در انتها گفت:اما جریان مقابل ما جریانی است که با اختلاف ۱۰ میلیونی هم تصمیماتی عجیب و تحریف شده‌ای می‌گیرند. رفتار‌هایی که در این مدت از برخی از افراد در طرف مقابل دیدیم چیزی جز اشتباه نبوده است. فردی که همیشه ادعا داشته دیپلمات بوده و خیلی با فرهنگ و درست حرف می‌زند، رفتار‌هایی داشته که در شان یک وزیر و دیپلمات مدعی نیست. اما ما معتقدیم هر کسی که از هر جناحی انتخاب شود با رای بالا قدرتش بیشتر است و ما با هر رای که چه نامزد اصولگرا و چه نامزد اصلاح طلب برنده شود برای او احترام قائل هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

705432