اعتراض الحوثی به بی‌توجهی به جنایات غزه

رهبر انصارالله یمن گفت: کاهش اهتمام به تجاوز علیه غزه از خطرناکترین اموری است که رژیم اسرائیل روی آن حساب باز کرده است.

تصویر اعتراض الحوثی به بی‌توجهی به جنایات غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) طی سخنانی گفت: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد از رخدادهایی نیست که انسان بتواند کاهش توجه به آن را توجیه کند. آنچه در فلسطین رخ می‌دهد نسل‌کشی ملت است و دشمن صهیونیستی برای هیچ ارزشی اعتبار قائل نیست.

وی توضیح داد: کاهش اهتمام به تجاوز علیه غزه از خطرناکترین اموری است که رژیم اسرائیل، علیه عرب‌ها، روی آن حساب باز کرده است. دشمن به اقدامات وحشتناک و شنیع سرگرم است و به آنها می‌بالد و این اقدامات توسط رژیم‌های عربی نادیده گرفته می‌شود.

الحوثی تصریح کرد: این رژیم‌ها حزب‌الله را در زمره سازمان‌های تروریستی طبقه بندی می‌کنند و اتحادیه عرب نیز این طبقه بندی را تایید کرده است. رژیم‌های عربی دشمن صهیونیستی را با وجود جنایات هولناک آن در هیچ لیست تروریستی قرار نمی‌دهند.

وی عنوان داشت: هرکس جنایات نسل‌کشی رژیم اشغالگر را مشاهده کند، می‌بیند که بیشتر قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. دشمن اسرائیلی به شکنجه زندانیان با بدترین ابزارها ادامه می‌دهد و آنها را در زندان‌ها گرسنه نگه می‌دارد.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در وفاداری به صهیونیسم و ​​حمایت از رژیم اسرائیل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: ایسنا

705433