مراحل و مدت زمان فعالسازی اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای اکانتهای مختلفی را ارائه میدهد که هر کدام دارای قیمت و مدت اعتبار متفاوتی هستند. در این قسمت به قیمت و مدت اعتبار برخی از اکانت های اسپاتیفای
تصویر مراحل و مدت زمان فعالسازی اکانت اسپاتیفای

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مطلب به دنبال بررسی مراحل و مدت فعالسازی اکانت Spotify هستیم و در ادامه به بررسی مواردی مانند چیستی اسپاتیفای، قیمت و مدت اعتبار هر اکانت، فروشگاه خرید Spotify برای کاربران ایرانی و محبوب‌ترین آهنگ­های 2023 اسپاتیفای پرداختیم.

شما با استفاده از اسپاتیفای می­توانید به تمامی آهنگ­ها و پادکست­های معروف دنیا دسترسی داشته باشید و لحظات خود را زیباتر از قبل کنید.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس استریم موسیقی، پادکست و ویدیو است که به طور رسمی در اکتبر سال 2008 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط شرکت نوپا Spotify AB در سوئد توسعه پیدا کرد. اسپاتیفای از حقوق مولفین آثار موسیقی محافظت می­کند و با امکانات پیشرفته امکان شنیده شدن و معرفی هنرمندان را فراهم کرده است.

این پلتفرم به صورت رایگان و پرمیوم در اختیار کاربران قرار گرفته و سرویس­های اصلی و اساسی در این پلتفرم رایگان هستند. اما در نسخه پرمیوم یکسری ویژگی­های اضافی­تر شامل عدم تبلیغات، دانلود موسیقی آفلاین، کیفیت پخش بالا و غیره ارائه می­شود. شما با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه می­توانید از این ویژگی­ها بهره‌مند شوید. شما از این پلتفرم علاوه بر اندروید، می­­توانید در سیستم عامل IOS و ویندوز نیز استفاده کنید.

این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می­دهد تا با استفاده از المان­های مختلف مانند نام موسیقی، نام آهنگ، نام هنرمند، لیست پخش و سبک موسیقی، موسیقی مورد نظر خود را جستجو کنند. شما با عضویت در این سرویس امکان ایجاد لیست، ویرایش و همینطور به اشتراک گذاری آهنگ­ها یا لیست­های پخش را درشبکه­های اجتماعی با سایر کاربران خواهید داشت.

قیمت و مدت اعتبار هر اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای اکانت­های مختلفی را ارائه می­دهد که هر کدام دارای قیمت و مدت اعتبار متفاوتی هستند. در این قسمت به قیمت و مدت اعتبار برخی از اکانت­های اسپاتیفای می­پردازیم.

اکانت رایگان: همانطور که از نام این اکانت پیدا است، رایگان است و به کاربران اجازه می­دهد تا به محدودیت­هایی در استفاده از سرویس دسترسی داشته باشند. در این نوع اکانت، تبلیغات نمایش داده می­شود و برخی از قابلیت­ها برای شما فعال نمی­باشد. مدت اعتبار این اکانت اسپاتیفای نامحدود است.

اکانت پرمیوم: این نوع اکانت به کاربران امکان می­دهد تا به محدودیت­هایی در استفاده از سرویس دسترسی داشته باشند. با استفاده از این اکانت، کاربران می­توانند به صورت آنلاین به هزاران هنرمند و میلیون­ها آهنگ دسترسی داشته باشند. همچنین، اکانت پرمیوم اجازه می­دهد تا موسیقی را بدون نیاز به اینترنت در حالت آفلاین پخش کنید. قیمت این اکانت از 8 دلار تا 15 دلار متغیر و مدت اعتبار آن 30 روز است.

اکانت Family: این نوع اکانت به کاربران اجازه می­دهد تا با خانواده یا دوستان خود به صورت همزمان از سرویس استفاده کنند. با یک اکانت خانواده، شما می­توانید تا 5 حساب کاربری جداگانه را در یک بار پرداخت، استفاده کنید. همچنین هریک از حساب­های خانواده مستقل خواهد بود و لغو یک حساب تاثیری بر سایر حساب­ها نخواهد داشت. قیمت این اکانت معمولا بین 14 تا 20 دلار در هر ماه متغیر و مدت اعتبار آن 30 روز است.

اکانت Student: این نوع اکانت برای دانشجویان ساخته شده است و به آن­ها قابلیت استفاده از سرویس پرمیوم را با تخفیف ویژه می­دهد. برای استفاده از این نوع اکانت، باید دانشجو بودن خود را با استفاده از یک سرویس تایید کنید. قیمت این اکانت معمولا بین 4 تا 8 دلار متغیر و مدت اعتبار آن 30 روز است.

فروشگاه خرید اسپاتیفای برای کاربران ایرانی

فروشگاه خرید اسپاتیفای برای کاربران ایرانی

فروشگاه خرید اسپاتیفای به عنوان یک پلتفرم آنلاین این امکان را به شما می­دهد که فروشگاه­های ایرانی به شما پشتیبانی 24 ساعته و اطمینان از هرگونه سوال یا مشکل در خصوص خرید و استفاده از اکانت­های اسپاتیفای را به صورت سریع و کارآمد می­دهند. تیم پشتیبانی فروشگاه آماده است تا به شما در هر مورد نیاز کمک و راهنمایی لازم را برای شما فراهم کند.

محبوب ترین آهنگ­های 2023 اسپاتیفای

درمیان برترین موسیقی‌های اسپاتیفای، موسیقی Flowers از خواننده محبوب مایلی سایرس قرار دارد که در سال قبل 1.6 میلیارد بار استریم شد. Kill Bill از SZA در جایگاه دوم و As it was از Harry Styles در جایگاه سوم قرار دارند.

درمیان لیست بهترین آلبوم­های موسیقی Spotify در سال گذشته، ترک‌های آلبوم Un Verano Sin Ti ازBad Bunny 4.5 میلیارد بار استریم شده‌اند و در صدر لیست اسپاتیفای قرار دارند. پس از این، آلبوم Midnight از تیلور سوئیفت و آلبوم SOS از SZA پر بازدید ترین آهنگ های اسپاتیفای هستند.

نتیجه گیری

در این مطلب ما به بررسی اسپاتیفای، قیمت و مدت اعتبار هر اکانت Spotify، فروشگاه خرید Spotify برای کاربران ایرانی و محبوب ترین آهنگ­های 2023 اسپاتیفای پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

منبع: مجازیته

681158