مشروح اخبار

پاداش حمایت های نماینده از زنگنه پرداخت شد

۷ ترفیع درجه در ۷ روز متوالی نتیجه خوش خدمتی!

در حالی که کارکنان وزارت نفت برای هر یک درجه ترفیع باید سال‌ها منتظر بمانند بهروز نعمتی نماینده سابق مجلس که به لطف حمایت‌هایش از بیژن زنگنه در سال ۱۳۹۵ در ۴۸ سالگی به استخدام وزارت نفت درآمد، طی ۷ روز ۷ مرتبه ترفیع درجه پیدا کرده است.
سفیر اسبق ایران در کویت در گفت و گو با پرسون:

هدف سعودی ها از جنگ یمن، گسترش نفوذ به باب المندب بود

سفیر اسبق ایران در کویت گفت: جمعیت بی نظیر یمن در شبه جزیره برای سعودی ها و آمریکایی ها غافلگیر کننده بوده است لذا دستور کار عربستان با کمک امارات در چند سال گذشته مبنی بر شکست قدرت انصارالله و محدودیت حوزه نفوذ در جزیره العرب و جدایی بخش جنوب یمن از بخش جوار بود.

رییس جمهوری با بیان اینکه برای حل مشکلات تجار و سرمایه‌گذاران از جمله پرداخت به‌ موقع ارز به آنان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است، تاکید کرد: باید همه موانع اداری، قضایی و سیاسی از سر راه تولید و سرمایه‌ گذاری برداشته شده و با اصلاح رویه‌ها و قوانین راه‌های تسهیل سرمایه‌گذاری فراهم شود.
سید جلال احمدی در گفتگو با پرسون پاسخ می دهد؛

دلیل افزایش سرسام آور قیمت ها با توجه به رشد نظارت ها چیست؟

معاون بازرسی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با عنوان اینکه منشا گرانی تبدیل نرخ ارز 4 هزار تومانی به ارز 20 هزار تومانی است، خاطرنشان کرد: خود ما به نوعی مصرف کننده هستیم و مشاهده می کنیم قدرت خرید مردم کاهش یافته است.
پرتو در گفت‌وگو با پرسون مطرح کرد:

پیش‌بینی سیاست ترامپ برای برد در انتخابات

یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: یاستی که ترامپ در مسئله بحران کرونا در آمریکا و هم در مسئله سیاه پوستان اتخاذ کرده نشان می‌دهد در حال تلاش است که با ایجاد بی نظمی در قبل از انتخابات جامعه سفیدپوستان آمریکا که شامل کشاورزان و سفیدپوستان تندرو می‌شوند را به پای صندوق رأی بکشاند.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با پرسون؛

پاسخ به تهدیدات دشمن، محکم خواهد بود

لید: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شناورهای سطحی، زیر سطحی، پهبادی، انواع موشک ها، اژدرها، مین ها و سلاح ها و آرایه هایی که مورد نیاز نیروی دریایی است به وفور در یگان های ما نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است و هر دشمنی که قصد تهدید داشته باشد، پاسخ محکمی دریافت می کند.

بازار بورس تنها یک چیز می خواهد و آن هم نقدشوندگی است و هر قانونی در جهت نقدشونده بودن، می تواند کمک کند.
کاکایی در گفت و گو با پرسون مطرح کرد؛

افت شدید تولید خودرو در کشور

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: گرانی در بازار خودرو کشور غیرقابل انکار است و در حال حاضر هیچ کاری نمیتوان انجام داد تا بازار خودرو کنترل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با پرسون؛

انتخاب ملت و دولت ایران، آزادی عمل و استقلال سیاسی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی برای یک استقلال سیاسی که حاصل انقلاب است، سختی های بسیاری را متحمل شده بنابراین انتخاب ملت و دولت ایران بین آزادی عمل و استقلال سیاسی در جهان، و تبعیت از سیاست‌های ظالمانه و سلطه امریکایی ها، بدون شک آزادی عمل و استقلال سیاسی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.
زاوه در گفت‌وگو با پرسون:

دولت به ورشکستگی صنعت خودرو اعتراف کند

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برای کاهش قیمت خودرو لزوم است خودروسازی‌ها از زیرفروشی زیرسازی دست بردارند و تا زمانی که تورم کاهش پیدا نکند در کشور هیچ چیزی ارزان نمی‌شود.
کارشناس غرب آسیا در گفت و گو با پرسون؛

ریشه اعتراضات در اسرائیل ناشی از فساد اقتصادی و سیستمی است

کارشناس غرب آسیا گفت: شعارها، گفته‌ها و درخواست‌های تجمع‌کنندگان نشان داد که اسرائیل نه تنها در حوزه بهداشت و درمان فعالیت درستی نداشته بلکه فساد اقتصادی و فساد سیستمی، شرایطی را در این کشور فراهم کرده که امروز مخالفین جدی و مقتدر را در بین مردم دارد.

روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا؛

از توجیه قیمت دلار تا خط و نشان برای افراد فاقد ماسک

رئیس‌جمهور با اشاره به تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای تعیین مجازات برای کسانی که ماسک ندارند، گفت: ۱۴ درصد افرادی که بستری هستند قبلا کرونا گرفته بودند و ناچاریم مقررات و نظارت‌ها را تشدید کنیم.
انتقاد رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی:

متولی صنعت گردشگری هیچ کاری برای نجات این صنعت نکرد

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های گردشگری و بی‌توجهی به وضعیت وخیم این صنعت در ایران، گفت: نصف سال گذشت، گردشگری به مرز نابودی رسیده اما نه حمایت درستی شده و نه سیاست‌گذاری‌های نجات‌بخش اتفاق افتاده است.
سخنگوی ارتش در گفت و گو با پرسون؛

حاصل جنگ تحمیلی خودکفایی و بومی سازی دفاعی کشور بود

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: درس های جنگ تحمیلی برای ایران به ویژه در اوج تحریم ها، دستاورد مهمی به نام خودکفایی و بومی‌سازی دفاعی کشور بوده است.
پرسون گزارش می دهد؛

بانکداری بدون ربا به چه معناست؟

بهره را معادل ربا گرفتن نوعی اشتباه تاریخی که اتفاق افتاده است. بهره ای که در ادبیات اقتصادی درکارهای علمای اقتصاد کلاسیک تعریف شده الزاما معادل ربا نیست.
کاووسی در گفت و گو با پرسون:

دولت از تخریب بیشتر بازار بورس جلوگیری کند

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بازار این روزهای بورس تنها حقوقی ها، هلدینگ ها و بانک ها و کسانی که صحنه گردان بازار هستند موفق شدند سهام خود را در قیمت بالا بفروشند و حالا که شاخص ریزش کرده حاضر نیستد سهام خریداری کنند.
کارشناس مسائل آمریکا در گفت و گو با پرسون؛

آمریکا زبان تکریم را جایگزین زبان تحریم کند

کارشناس مسائل آمریکا درباره رفتار امریکا علیه ایران درخصوص مکانیسم ماشه، گفت: اقدام عاقلانه ایالات متحده، برگرداندن وضع به حالت سابق و جبران خسارت اقتصادی به ایران است و باید برای استقلال ملت ها احترام قائل شود و زبان تکریم را جایگزین زبان تحریم کند.

در وزارت بهداشت سامانه متمرکزی طراحی شده که همه جوانب موضوع اهدا از زنده را در نظر گرفته و این سامانه مراحل آزمایشی خود را طی می کند، تا پس از برطرف شدن نواقص به صورت کامل در کشور اجرایی شود.
سازمان آگهی های پرسون