معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با پرسون؛

پاسخ به تهدیدات دشمن، محکم خواهد بود

لید: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شناورهای سطحی، زیر سطحی، پهبادی، انواع موشک ها، اژدرها، مین ها و سلاح ها و آرایه هایی که مورد نیاز نیروی دریایی است به وفور در یگان های ما نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است و هر دشمنی که قصد تهدید داشته باشد، پاسخ محکمی دریافت می کند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی در گفت و گو با پرسون درباره تحرکات اخیر ناوگروه امریکایی در خلیج فارس و رصد این تحرکات با پهپاد های ارتش و سپاه اظهار داشت: شناورهای بیگانه ای که از دور دست ها در مسیر خلیج فارس و تنگه هرمز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تقرب می کنند، رصد اطلاعاتی و شناسایی می شوند.

وی در ادامه گفت: امروز ظرفیت عظیمی در نیروی دریایی، ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است و شناورهای دشمن در سطوح مختلف شناسایی و رهگیری شده و تحرکات آن ها زیر نظر قرار می گیرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مرزهای ایران اسلامی، افزود: شناسایی و رهگیری شناورهای بیگانه در سطوح مختلف اعم از هواپیماهای شناسایی دوردست، شناورها و ناوگروه هایی که در صحنه آب های شمال اقیانوس هند از تنگه باب المندب، دریای سرخ تا مرزهای دریایی ایران صورت می گیرد.

دریادار کاویانی با تاکید بر اینکه منطقه متعلق به ماست و ما هم آن‌ها را در چندین مرحله رصد می‌کنیم تا به نقطه ایستایی برسند، عنوان کرد: همه تحرکات دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان توسط ایستگاه های شنودی که در سرتاسر ساحل در مرزها و سواحل دریایی ایران گسترش پیدا کردند، رصد و پایش شده و تسلط اطلاعاتی را برای ما فراهم کرده است.

وی حضور آمریکایی ها در منطقه را نامشرح خواند و افزود: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شمال اقیانوس هند مدار 10 درجه و نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در غرب تنگه هرمز و خلیج فارس و با توجه به منطقه مسئولیت بوسیله فن آوری و تکنولوژی هایی که در اختیار دارد، تحرک و تردد شناورها را از سوی آب های خلیج فارس و تنگه هرمز، رصد می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به رزمایش های مختلف نیروی دریایی بیان داشت: امروز نیروی دریایی ایران مقتدر و محکم در برابر تحدیدات در منطقه پاسخگو است.

دریادار کاویانی با بیان اینکه تجهیزات دفاعی کشور متناسب با فناوری های روز دنیا در داخل تولید شده اند، تاکید کرد: امروز شناورهای سطحی، زیر سطحی، پهبادی، انواع موشک ها، اژدرها، مین ها و سلاح ها و آرایه هایی که مورد نیاز نیروی دریایی است به وفور در یگان های ما نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است و هر دشمنی که قصد تهدید داشته باشد، پاسخ محکمی دریافت می کند.

206498