انتخابات

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز رئیس جمهورهای مختلفی با نگاه های متفاوت روی کار آمدند و همواره این مردم بوده اند که با مشارکت حداکثری در انتخابات رئیس جمهور خود را انتخاب کرده اند.

وزیر کشور دوره اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر اینکه توصیه من به همه کسانی که دل در گرو آینده کشور دارند این است که حتما پای صندوق رأی بروند، گفت: برخی کاندیداها برای گرمی بازار آمده‌اند و خودشان هم می‌دانند که کسی به آن معنا روی آنها حسابی باز نمی‌کند.
واحد ارتباطات مردمی ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف جهت ساماندهی حمایت‌های مردمی، امکان تعامل دو سویه و برقراری ارتباط تلفنی فعال شد.
اقلیتی از طبقات جامعه ایران که تحریم ها را نعمتی برای حفظ منافع خود ارزیابی می کنند معتقدند باید از نظریات سعید جلیلی در سیاست خارجی حمایت کرد. اما فرمان سیاست خارجی در صورت پیروزی جلیلی در انتخابات به کدام سمت خواهد چرخید؟
از تجربه وزارت در دولت های احمدی نژاد و روحانی تا ریاست بر سازمان بازرسی کل کشور؛

همه چیز درباره مصطفی پورمحمدی کاندید انتخابات

وزیر دادگستری دولت روحانی یکی از شش کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.
هنوز فراموش نکرده‌ایم آن پیامی را که آقای ظریف خطاب به صهیونیست‌ها نوشت: «مردی که هولوکاست را نفی می‌کرد رفت» تا به خیال خود با این پیام که دل جبهه بزرگ مقاومت را به درد آورد، به آمریکایی‌ها پیام دهد که در موضوع «فلسطین و اسرائیل» نیز به دنبال تنش‌زدایی است...
نامزدهای نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با گرایش‌های مختلف سیاسی معرفی شدند.

رسانه ملّی ۵ مناظره ۴ ساعته را درنظر گرفته که از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت. در حالی‌که پیش از این ۳ مناظره ۴ ساعته تلویزیونی درنظر گرفته می‌شد.
در بین تایید صلاحیت شده‌ها، سر جریان دولت بی‌کلاه ماند. این نشان می‌دهد که معادلات درون ساختار قدرت هم به سادگی که گاهی از دور دیده می‌شود، نیست. آنها درنهایت بین دو گزینه قالیباف و جلیلی تقسیم خواهند شد و گزینه واحدی را به عنوان کاندیدای اصلی نخواهند داشت.
نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.

سازمان آگهی های پرسون